Array ( [article] => Array ( [pid] => 49262 [country] => pl [article_id] => 7711 [article_date] => 2013-05-08 [articletype_id] => 28 [article_title] => Klienci boją się płacić przez internet [article_intro] => Transakcje w sieci uchodzą za coraz mniej bezpieczne. Mimo to liczba użytkowników internetowych kont rośnie. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => Ocena poziomu bezpieczeństwa transakcji internetowych (skala od 1 do 7, przy czym 1 oznacza zdecydowanie niebezpieczne, zaś 7 – zdecydowanie bezpieczne). Źródło: ARC Rynek i Opinia [secret] => scrtk8cf04488aaf520a1cf088cd7ef1dcb89 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => klienci-boja-sie-placic-przez-internet [article_title_striped] => Klienci boją się płacić przez internet [dir] => my-company [article_text_photo] =>

Jak wynika z badania Nowoczesne Usługi Bankowe 2013 przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W ciągu ostatniego roku najbardziej spadło zaufanie do płatności kartą za zakupy on-line. Trend słabnącego zaufania dotyczy jednak wszystkich form płatności w sieci.

- Spadający poziom zaufania do bezpieczeństwa transakcji internetowych może być wynikiem rosnącej liczby oszustw w internecie. Jak donoszą wyniki badań międzynarodowych na temat bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni, liczba przestępstw w internecie rośnie, co może bezpośrednio przekładać się na poczucie bezpieczeństwa internautów, również w zakresie płatności – mówi Agnieszka Doktorska z ARC Rynek i Opinia. - Generalnie, im więcej spraw załatwiamy on-line tym większe prawdopodobieństwo, że możemy zostać oszukani. Jednocześnie nasze badania pokazują, że bankowość internetowa cieszy się coraz większą popularnością – w ciągu ostatniego roku o 10 pkt proc. wzrosła liczba osób, które logują się do konta codziennie. Tak więc mimo istniejących obaw, internauci chętnie korzystają z usług finansowych on-line.

Badanie Nowoczesne Usługi Bankowe 2013 zostało przeprowadzone w dniach 22 marca - 4 kwietnia 2013 metodą wywiadów internetowych (CAWI) wśród osób posiadających konto z dostępem przez internet. Wykorzystano ogólnopolską i reprezentatywną próbę Internautów korzystających z bankowości internetowej.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>

Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /moja-firma/7711/klienci-boja-sie-placic-przez-internet/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => biznes [articletype_superior] => 2 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 63 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => biznes ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 87833 [country_item] => pl [description] => Ocena poziomu bezpieczeństwa transakcji internetowych (skala od 1 do 7, przy czym 1 oznacza zdecydowanie niebezpieczne, zaś 7 – zdecydowanie bezpieczne). Źródło: ARC Rynek i Opinia [path] => 3cb/118/abc-internet.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 258 [itemserver_id] => 25344 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 71899 [country_item] => pl [description] => Ocena poziomu bezpieczeństwa transakcji internetowych (skala od 1 do 7, przy czym 1 oznacza zdecydowanie niebezpieczne, zaś 7 – zdecydowanie bezpieczne). Źródło: ARC Rynek i Opinia [path] => 560/856/internet_komputer_s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 21397 ) ) ) [og_image] => 3cb/118/abc-internet.jpg [article_date_formated] => 08.05.2013 [article_day] => Środa [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 87833 [country_item] => pl [description] => Ocena poziomu bezpieczeństwa transakcji internetowych (skala od 1 do 7, przy czym 1 oznacza zdecydowanie niebezpieczne, zaś 7 – zdecydowanie bezpieczne). Źródło: ARC Rynek i Opinia [path] => 3cb/118/abc-internet.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 258 [itemserver_id] => 25344 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 87833 [country_item] => pl [description] => Ocena poziomu bezpieczeństwa transakcji internetowych (skala od 1 do 7, przy czym 1 oznacza zdecydowanie niebezpieczne, zaś 7 – zdecydowanie bezpieczne). Źródło: ARC Rynek i Opinia [path] => 3cb/118/abc-internet.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 258 [itemserver_id] => 25344 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Klienci boją się płacić przez internet

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak wynika z badania Nowoczesne Usługi Bankowe 2013 przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W ciągu ostatniego roku najbardziej spadło zaufanie do płatności kartą za zakupy on-line. Trend słabnącego zaufania dotyczy jednak wszystkich form płatności w sieci.

- Spadający poziom zaufania do bezpieczeństwa transakcji internetowych może być wynikiem rosnącej liczby oszustw w internecie. Jak donoszą wyniki badań międzynarodowych na temat bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni, liczba przestępstw w internecie rośnie, co może bezpośrednio przekładać się na poczucie bezpieczeństwa internautów, również w zakresie płatności – mówi Agnieszka Doktorska z ARC Rynek i Opinia. - Generalnie, im więcej spraw załatwiamy on-line tym większe prawdopodobieństwo, że możemy zostać oszukani. Jednocześnie nasze badania pokazują, że bankowość internetowa cieszy się coraz większą popularnością – w ciągu ostatniego roku o 10 pkt proc. wzrosła liczba osób, które logują się do konta codziennie. Tak więc mimo istniejących obaw, internauci chętnie korzystają z usług finansowych on-line.

Badanie Nowoczesne Usługi Bankowe 2013 zostało przeprowadzone w dniach 22 marca - 4 kwietnia 2013 metodą wywiadów internetowych (CAWI) wśród osób posiadających konto z dostępem przez internet. Wykorzystano ogólnopolską i reprezentatywną próbę Internautów korzystających z bankowości internetowej.

(gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €