Array ( [article] => Array ( [pid] => 49376 [country] => pl [article_id] => 7333 [article_date] => 2012-11-09 [articletype_id] => 28 [article_title] => Telefon zaufania [article_intro] => Posiadanie telefonu stacjonarnego w firmie nie jest obowiązkiem, ale jego brak może po prostu odstraszać klientów. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 4 [img_photo_description] => Ponad trzy czwarte firm w Polsce płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł miesięcznie. Wydatek ponad 500 zł na usługi telekomunikacyjne ponosi z kolei niecałe 6 proc. przedsiębiorstw - wynika z badania PBS DGA i CBM Indicator.

Najtańsze oferty telefonii stacjonarnej zaczynają się od 20 zł, abonament komórkowy to min. 25 zł. [secret] => scrtkd84cd3efeb18d4ab60b0a3a94a46f6e7 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => telekomunikacja, IT, AGD/RTV [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => telefon-zaufania [article_title_striped] => Telefon zaufania [dir] => my-company [article_text_photo] =>

Telefon stacjonarny ciężko jest zgubić i nie grozi mu rozładowanie baterii. Właśnie dlatego wzbudza swojego rodzaju zaufanie zarówno klientów, jak i kontrahentów. Choć funkcjonalnie niewiele różni się od komórki to jest bezpieczniejszym rozwiązaniem, zwłaszcza dla biznesu, gdyż zapewnia stabilność i jakość połączenia. Dodatkowo daje pewność, że nie przeszkodzimy nikomu w prowadzeniu samochodu, czy ważnym spotkaniu.

- W wymiarze kontaktu z klientem zewnętrznym telefon komórkowy służy nam przeważnie do załatwiania spraw bieżących, a telefon stacjonarny do poważniejszych rozmów, negocjacji i telekonferencji – mówi Andrzej Dąbrowa, członek zarządu LoVo S.A. - Oczywiście w niektórych zawodach telefon komórkowy zawsze będzie podstawą komunikacji.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

A jednak, badanie przeprowadzone przez PBS DGA i CBM Indicator pokazuje, że z telefonów stacjonarnych korzysta tylko połowa polskich firm. W zakresie dostarczania usług telefonii stacjonarnej cały czas dominuje Orange (dawna Telekomunikacja Polska), która obsługuje ponad trzy czwarte firm na rynku. Firmie powoli zaczyna deptać po piętach Netia, z usług której korzysta nieco więcej niż co dziewiąta firma.

- Obecnie w Polsce zarejestrowanych jest około 8,5 tys. operatorów telekomunikacyjnych – kontynuuje Andrzej Dąbrowa. - Szacuję, że aktywnie działa jednak tylko co trzeci. Operatorzy stacjonarni, zarówno w Polsce, jak i zagranicą konkurują ze sobą przede wszystkim na rynkach lokalnych, stąd ich spora ilość. Każdy operator, który zbuduje duży portfel klientów jest podatny na działania konsolidacyjne z innymi operatorami lub przejęcia przez większą spółkę.

Mały operator jest bardziej elastyczny przez co może zaproponować klientom zindywidualizowaną ofertę, lepszą obsługę, czy też usługi wyższej jakości. Z kolei w przypadku dużych, ogólnopolskich dostawców usług telekomunikacyjnych zasięg działalności i znajomość marki pozwalają na łatwiejszą, masową sprzedaż usług. Na rynku działają sieci o rożnej jakości połączeń, co wynika głównie z zastosowanej technologii.

Każdy administrator obiektu biurowego czy mieszkalnego może stworzyć swoją sieć, przy założeniu większej skali kilkuset telefonów, tym samym zostać operatorem telekomunikacyjnym. Nie musi budować punktów styku z innymi operatorami, wystarczy, że podejmie współpracę z innym dostawcą usług i otrzyma pełny dostęp do infrastruktury, technologii i narzędzi do zarządzania siecią.

(boa)

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 190 [author_pid] => 1037 [author_name] => Bolesław Adamiec [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 80100 [itemserver_id] => 29484 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 28c/abf/boleslaw_adamiec.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Bolesław Adamiec, dziennikarz ) [author_name_url] => boleslaw-adamiec ) ) [link] => /moja-firma/7333/telefon-zaufania/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => biznes [articletype_superior] => 2 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 63 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => biznes ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72249 [country_item] => pl [description] => Ponad trzy czwarte firm w Polsce płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł miesięcznie. Wydatek ponad 500 zł na usługi telekomunikacyjne ponosi z kolei niecałe 6 proc. przedsiębiorstw - wynika z badania PBS DGA i CBM Indicator.

Najtańsze oferty telefonii stacjonarnej zaczynają się od 20 zł, abonament komórkowy to min. 25 zł. [path] => 334/97a/reka-telefon-565.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 266 [itemserver_id] => 21708 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72246 [country_item] => pl [description] => Ponad trzy czwarte firm w Polsce płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł miesięcznie. Wydatek ponad 500 zł na usługi telekomunikacyjne ponosi z kolei niecałe 6 proc. przedsiębiorstw - wynika z badania PBS DGA i CBM Indicator.

Najtańsze oferty telefonii stacjonarnej zaczynają się od 20 zł, abonament komórkowy to min. 25 zł. [path] => 95a/c71/reka-telefon-565-s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 21709 ) ) ) [og_image] => 334/97a/reka-telefon-565.jpg [article_date_formated] => 09.11.2012 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72249 [country_item] => pl [description] => Ponad trzy czwarte firm w Polsce płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł miesięcznie. Wydatek ponad 500 zł na usługi telekomunikacyjne ponosi z kolei niecałe 6 proc. przedsiębiorstw - wynika z badania PBS DGA i CBM Indicator.

Najtańsze oferty telefonii stacjonarnej zaczynają się od 20 zł, abonament komórkowy to min. 25 zł. [path] => 334/97a/reka-telefon-565.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 266 [itemserver_id] => 21708 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72249 [country_item] => pl [description] => Ponad trzy czwarte firm w Polsce płaci za telefonię stacjonarną nie więcej niż 200 zł miesięcznie. Wydatek ponad 500 zł na usługi telekomunikacyjne ponosi z kolei niecałe 6 proc. przedsiębiorstw - wynika z badania PBS DGA i CBM Indicator.

Najtańsze oferty telefonii stacjonarnej zaczynają się od 20 zł, abonament komórkowy to min. 25 zł. [path] => 334/97a/reka-telefon-565.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 266 [itemserver_id] => 21708 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Fonny Funny [id] => 1906 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 12 [link] => /franczyza/1906/fonny-funny/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106707 [country_item] => pl [description] => [path] => f03/578/fonny-funny-logo-rozowe.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 36945 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106708 [country_item] => pl [description] => Stoisko wyspa zakupowa z akcesoriami do telefonów i smartfonów. [path] => 235/95f/fonny-funny_wyspa-obudowy-i-akcesoria-do-telefonow-i-smartfonow-iphone-samsung-nokia-huawei.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Fonny Funny [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 36946 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Global Neovision [id] => 2272 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/2272/global-neovision/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200879 [country_item] => pl [description] => [path] => 235/066/logo_gn.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 155 [itemserver_id] => 49946 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200876 [country_item] => pl [description] => [path] => 7ff/a7e/img-20230313-wa0013_edit_63576971716339.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 657 [img_height] => 492 [itemserver_id] => 49943 ) [1] => Array ( [pid] => 200878 [country_item] => pl [description] => [path] => 1d6/81c/img-20230313-wa0011.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49945 ) [2] => Array ( [pid] => 200877 [country_item] => pl [description] => [path] => 5af/9e7/img-20230313-wa0024.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 768 [img_height] => 891 [itemserver_id] => 49944 ) [3] => Array ( [pid] => 200875 [country_item] => pl [description] => [path] => c4c/4dd/img-20230313-wa0012_edit_63611947444459.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 518 [img_height] => 624 [itemserver_id] => 49942 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Play [id] => 1527 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 4 [link] => /franczyza/1527/play/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 79627 [country_item] => pl [description] => [path] => 337/1ff/play.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 160 [itemserver_id] => 29037 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200678 [country_item] => pl [description] => [path] => 6fc/5da/ds5_2396_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 49922 ) [1] => Array ( [pid] => 88435 [country_item] => pl [description] => [path] => 4ee/109/20170626_134808_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 400 [itemserver_id] => 35081 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Teletorium [id] => 815 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 10 [link] => /franczyza/815/teletorium/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114646 [country_item] => pl [description] => [path] => 292/9a0/teletorium-logo-2018.gif [class] => image-gif [mime] => image/gif [title] => [img_width] => 612 [img_height] => 251 [itemserver_id] => 37599 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114872 [country_item] => pl [description] => [path] => 0ef/408/teletorium-foto-wyspy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 37700 ) ) ) ) [4] => Array ( [name] => T-Mobile Polska SA [id] => 2361 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2361/t-mobile-polska-sa/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217746 [country_item] => pl [description] => [path] => 397/bed/t_logo_carrier_surface_cmyk_n_64_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 250 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 54296 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217901 [country_item] => pl [description] => [path] => d5b/71e/example.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 901 [itemserver_id] => 54336 ) ) ) ) [5] => Array ( [name] => Used Products [id] => 2302 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2302/used-products/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207579 [country_item] => pl [description] => [path] => 971/24c/used_products_logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 51472 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207580 [country_item] => pl [description] => [path] => 0c1/40c/usedproducts2.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 51473 ) [1] => Array ( [pid] => 207581 [country_item] => pl [description] => [path] => 613/1fe/usedproducts3.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51474 ) [2] => Array ( [pid] => 207583 [country_item] => pl [description] => [path] => 465/092/usedproducts1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51476 ) [3] => Array ( [pid] => 207582 [country_item] => pl [description] => [path] => 717/bb5/usedproducts4.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51475 ) ) ) ) ) )

Telefon zaufania

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Telefon stacjonarny ciężko jest zgubić i nie grozi mu rozładowanie baterii. Właśnie dlatego wzbudza swojego rodzaju zaufanie zarówno klientów, jak i kontrahentów. Choć funkcjonalnie niewiele różni się od komórki to jest bezpieczniejszym rozwiązaniem, zwłaszcza dla biznesu, gdyż zapewnia stabilność i jakość połączenia. Dodatkowo daje pewność, że nie przeszkodzimy nikomu w prowadzeniu samochodu, czy ważnym spotkaniu.

- W wymiarze kontaktu z klientem zewnętrznym telefon komórkowy służy nam przeważnie do załatwiania spraw bieżących, a telefon stacjonarny do poważniejszych rozmów, negocjacji i telekonferencji – mówi Andrzej Dąbrowa, członek zarządu LoVo S.A. - Oczywiście w niektórych zawodach telefon komórkowy zawsze będzie podstawą komunikacji.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

A jednak, badanie przeprowadzone przez PBS DGA i CBM Indicator pokazuje, że z telefonów stacjonarnych korzysta tylko połowa polskich firm. W zakresie dostarczania usług telefonii stacjonarnej cały czas dominuje Orange (dawna Telekomunikacja Polska), która obsługuje ponad trzy czwarte firm na rynku. Firmie powoli zaczyna deptać po piętach Netia, z usług której korzysta nieco więcej niż co dziewiąta firma.

- Obecnie w Polsce zarejestrowanych jest około 8,5 tys. operatorów telekomunikacyjnych – kontynuuje Andrzej Dąbrowa. - Szacuję, że aktywnie działa jednak tylko co trzeci. Operatorzy stacjonarni, zarówno w Polsce, jak i zagranicą konkurują ze sobą przede wszystkim na rynkach lokalnych, stąd ich spora ilość. Każdy operator, który zbuduje duży portfel klientów jest podatny na działania konsolidacyjne z innymi operatorami lub przejęcia przez większą spółkę.

Mały operator jest bardziej elastyczny przez co może zaproponować klientom zindywidualizowaną ofertę, lepszą obsługę, czy też usługi wyższej jakości. Z kolei w przypadku dużych, ogólnopolskich dostawców usług telekomunikacyjnych zasięg działalności i znajomość marki pozwalają na łatwiejszą, masową sprzedaż usług. Na rynku działają sieci o rożnej jakości połączeń, co wynika głównie z zastosowanej technologii.

Każdy administrator obiektu biurowego czy mieszkalnego może stworzyć swoją sieć, przy założeniu większej skali kilkuset telefonów, tym samym zostać operatorem telekomunikacyjnym. Nie musi budować punktów styku z innymi operatorami, wystarczy, że podejmie współpracę z innym dostawcą usług i otrzyma pełny dostęp do infrastruktury, technologii i narzędzi do zarządzania siecią.

(boa)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €