Array ( [article] => Array ( [pid] => 49021 [country] => pl [article_id] => 7310 [article_date] => 2012-10-30 [articletype_id] => 28 [article_title] => Przeprowadzka firmy [article_intro] => Zmiana siedziby przedsiębiorstwa wymaga zaplanowania krok po kroku wszystkich działań – od zamówienia transportu, który przewiezie meble i sprzęt IT, po zgłoszenie zmiany w US i ZUS. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => Koszt wynajęcia transportu do przeprowadzki zależy od odległości między nową a starą siedzibą, liczbie przedmiotów do przewiezienia. Istotne jest również, czy potrzebujemy pomocy przy przeniesieniu poszczególnych mebli i sprzętu. Cena usługi przeprowadzki zaczyna się od 100 zł. [secret] => scrtk5bb9097cddaef3525eba0fa5af5bb6f8 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => przeprowadzka-firmy [article_title_striped] => Przeprowadzka firmy [dir] => my-company [article_text_photo] =>

Przeprowadzka zwykle oznacza dla nas konieczność poinformowania o tym wielu urzędów. Najpierw wymeldowujemy się w urzędzie gminy lub miasta po to, żeby zameldować się w kolejnym. Po tym kroku wyrabiamy sobie nowe dokumenty. Podobnie wygląda sprawa w przypadku firmy. Trzeba wtedy jednak spisać sobie kolejne punkty, których nie można pominąć przy zmianie adresu firmy.

Kwestie organizacyjne

  1. Zamówienie firmy organizującej przeprowadzki - najlepiej w weekend
  2. Zmiana adresu na pieczątkach, wizytówkach, ulotkach, reklamach prasowych, stronie internetowej, w stopce maila
  3. Poinformowania o nowym adresie klientów, kontrahentów - sugerowany mailing lub przy okazji innej korespondencji drogą tradycyjną
  4. Poinformowanie o zmianie siedziby US, ZUS, urzędu miasta lub urzędu gminy
  5. Zmiana adresu w kasie fiskalnej

Zmiana adresu może okazać się kosztownym przedsięwzięciem. Po pierwsze musimy zlecić firmie graficznej wyrobienie nowych materiałów reklamowych, pieczątek. Mailing wysłany do klientów i kontrahentów jest najmniejszym problemem i nic nas nie kosztuje. Jeśli drogą pocztową wysyłamy inną korespondencję warto wspomnieć w niej o nowej siedzibie firmie. Każda faktura, w której znajdzie się błędny adres będzie wymagała korekty wystawiającego. W urzędzie miasta lub gminy należy wypełnić ten sam formularz, który składaliśmy w momencie jej rejestrowania. W ten sposób w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) znajdą się aktualne dane naszej firmy. O nowym adresie informujemy również pozostałe instytucje - ZUS i US. Mamy na to tydzień. Z większym wyprzedzeniem natomiast planujemy samą przeprowadzkę.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Dokumenty do komórki

Przeprowadzka jest idealną okazją, by posegregować firmowe rzeczy i pozbyć się niepotrzebnych sprzętów, jednak nie zawsze jest to możliwe. Przygotowując się do niej w pospiechu można bowiem pominąć wiele istotnych kwestii. Lepiej nie niszczyć starych dokumentów, które mogą okazać się jeszcze potrzebne. Należy również odpowiednio zabezpieczyć firmowe rzeczy przed zniszczeniem i – jeżeli w nowym miejscu nie wszystko jest jeszcze gotowe – poszukać pomieszczenia, w którym będzie można je przechować.

- Przeprowadzka biura to jeden z najważniejszych powodów, dla którego małe i średnie przedsiębiorstwa decydują się na wynajem samoobsługowych powierzchni typu self storage. Często zdarza się, że choć ich nowa siedziba znajduje się w prestiżowym miejscu np. zabytkowej kamienicy, okazuje się dla nich nieodpowiednia pod względem logistycznym – mówi Dorota Sztuba z poznańskiego Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia.

Przedsiębiorstwa, które decydują się na przeprowadzkę biura korzystają najczęściej z krótkookresowego najmu samoobsługowych komórek o powierzchni ok. 20 m. Przechowują w nich przede wszystkim meble biurowe, dokumenty oraz towary przeznaczone na sprzedaż. Najczęściej zlecają przygotowanie całego przedsięwzięcia firmie przeprowadzkowej, a więc spakowanie i przewiezienie rzeczy do samoobsługowego magazynu, a następnie do nowego miejsca. Jak przyznaje Dorota Sztuba, wiele firm kontynuuje wynajem samoobsługowych komórek po przeprowadzce. Jest to bowiem nie tylko element ich planu przeprowadzkowego, ale również forma zarządzania przestrzenią w nowym biurze.

(dw)

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>

Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.

Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /moja-firma/7310/przeprowadzka-firmy/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => biznes [articletype_superior] => 2 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 63 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => biznes ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74814 [country_item] => pl [description] => Koszt wynajęcia transportu do przeprowadzki zależy od odległości między nową a starą siedzibą, liczbie przedmiotów do przewiezienia. Istotne jest również, czy potrzebujemy pomocy przy przeniesieniu poszczególnych mebli i sprzętu. Cena usługi przeprowadzki zaczyna się od 100 zł. [path] => 6c2/a88/transport_przeprowadzka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 297 [itemserver_id] => 24175 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74815 [country_item] => pl [description] => Koszt wynajęcia transportu do przeprowadzki zależy od odległości między nową a starą siedzibą, liczbie przedmiotów do przewiezienia. Istotne jest również, czy potrzebujemy pomocy przy przeniesieniu poszczególnych mebli i sprzętu. Cena usługi przeprowadzki zaczyna się od 100 zł. [path] => b7d/6be/przeprowadzka_firmy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 24176 ) ) ) [og_image] => 6c2/a88/transport_przeprowadzka.jpg [article_date_formated] => 30.10.2012 [article_day] => Wtorek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74814 [country_item] => pl [description] => Koszt wynajęcia transportu do przeprowadzki zależy od odległości między nową a starą siedzibą, liczbie przedmiotów do przewiezienia. Istotne jest również, czy potrzebujemy pomocy przy przeniesieniu poszczególnych mebli i sprzętu. Cena usługi przeprowadzki zaczyna się od 100 zł. [path] => 6c2/a88/transport_przeprowadzka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 297 [itemserver_id] => 24175 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74814 [country_item] => pl [description] => Koszt wynajęcia transportu do przeprowadzki zależy od odległości między nową a starą siedzibą, liczbie przedmiotów do przewiezienia. Istotne jest również, czy potrzebujemy pomocy przy przeniesieniu poszczególnych mebli i sprzętu. Cena usługi przeprowadzki zaczyna się od 100 zł. [path] => 6c2/a88/transport_przeprowadzka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 297 [itemserver_id] => 24175 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Przeprowadzka firmy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przeprowadzka zwykle oznacza dla nas konieczność poinformowania o tym wielu urzędów. Najpierw wymeldowujemy się w urzędzie gminy lub miasta po to, żeby zameldować się w kolejnym. Po tym kroku wyrabiamy sobie nowe dokumenty. Podobnie wygląda sprawa w przypadku firmy. Trzeba wtedy jednak spisać sobie kolejne punkty, których nie można pominąć przy zmianie adresu firmy.

Kwestie organizacyjne

  1. Zamówienie firmy organizującej przeprowadzki - najlepiej w weekend
  2. Zmiana adresu na pieczątkach, wizytówkach, ulotkach, reklamach prasowych, stronie internetowej, w stopce maila
  3. Poinformowania o nowym adresie klientów, kontrahentów - sugerowany mailing lub przy okazji innej korespondencji drogą tradycyjną
  4. Poinformowanie o zmianie siedziby US, ZUS, urzędu miasta lub urzędu gminy
  5. Zmiana adresu w kasie fiskalnej

Zmiana adresu może okazać się kosztownym przedsięwzięciem. Po pierwsze musimy zlecić firmie graficznej wyrobienie nowych materiałów reklamowych, pieczątek. Mailing wysłany do klientów i kontrahentów jest najmniejszym problemem i nic nas nie kosztuje. Jeśli drogą pocztową wysyłamy inną korespondencję warto wspomnieć w niej o nowej siedzibie firmie. Każda faktura, w której znajdzie się błędny adres będzie wymagała korekty wystawiającego. W urzędzie miasta lub gminy należy wypełnić ten sam formularz, który składaliśmy w momencie jej rejestrowania. W ten sposób w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) znajdą się aktualne dane naszej firmy. O nowym adresie informujemy również pozostałe instytucje - ZUS i US. Mamy na to tydzień. Z większym wyprzedzeniem natomiast planujemy samą przeprowadzkę.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Dokumenty do komórki

Przeprowadzka jest idealną okazją, by posegregować firmowe rzeczy i pozbyć się niepotrzebnych sprzętów, jednak nie zawsze jest to możliwe. Przygotowując się do niej w pospiechu można bowiem pominąć wiele istotnych kwestii. Lepiej nie niszczyć starych dokumentów, które mogą okazać się jeszcze potrzebne. Należy również odpowiednio zabezpieczyć firmowe rzeczy przed zniszczeniem i – jeżeli w nowym miejscu nie wszystko jest jeszcze gotowe – poszukać pomieszczenia, w którym będzie można je przechować.

- Przeprowadzka biura to jeden z najważniejszych powodów, dla którego małe i średnie przedsiębiorstwa decydują się na wynajem samoobsługowych powierzchni typu self storage. Często zdarza się, że choć ich nowa siedziba znajduje się w prestiżowym miejscu np. zabytkowej kamienicy, okazuje się dla nich nieodpowiednia pod względem logistycznym – mówi Dorota Sztuba z poznańskiego Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia.

Przedsiębiorstwa, które decydują się na przeprowadzkę biura korzystają najczęściej z krótkookresowego najmu samoobsługowych komórek o powierzchni ok. 20 m. Przechowują w nich przede wszystkim meble biurowe, dokumenty oraz towary przeznaczone na sprzedaż. Najczęściej zlecają przygotowanie całego przedsięwzięcia firmie przeprowadzkowej, a więc spakowanie i przewiezienie rzeczy do samoobsługowego magazynu, a następnie do nowego miejsca. Jak przyznaje Dorota Sztuba, wiele firm kontynuuje wynajem samoobsługowych komórek po przeprowadzce. Jest to bowiem nie tylko element ich planu przeprowadzkowego, ale również forma zarządzania przestrzenią w nowym biurze.

(dw)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €