Array ( [article] => Array ( [pid] => 47058 [country] => pl [article_id] => 4622 [article_date] => 2009-07-06 [articletype_id] => 28 [article_title] => Telefon dla biznesu [article_intro] => Prawdziwą żyłą złota, dla operatorów sieci komórkowych i współpracujących z nimi firm, są klienci instytucjonalni. Dlatego operatorzy stają na głowie, by zapewnić im fachową obsługę i ofertę, która zaspokoi ich potrzeby. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 4 [img_photo_description] => Klienci instytucjonalni wysoko cenią sobie osobisty kontakt z doradcą. [secret] => scrtk24ff44f2cd32696ff20f2cd31ae908ea [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => telekomunikacja, IT, AGD/RTV [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => telefon-dla-biznesu [article_title_striped] => Telefon dla biznesu [dir] => my-company [article_text_photo] =>

Z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że w 2008 sektor usług telekomunikacyjnych zanotował wzrost o 5,5 proc. i osiągnął wartość 48 mld zł. Jednak rynek telefonii komórkowej powoli się nasyca i ma ograniczone możliwości rozwoju. Na statystycznego Polaka przypada prawie 1,2 numeru. W tej sytuacji na wzrost rynku raczej nie można już liczyć. Rośnie mobilność abonentów, którzy od szóstego lipca mogą bezpłatnie przenosić numer pomiędzy sieciami. Problemem jest też kryzys, który zmusił wielu użytkowników do rezygnacji z niektórych usług i szukania tańszych rozwiązań. Czy branża telekomunikacyjna ma jeszcze jakąś przyszłość?

Szansą na sukces w telekomunikacji jest skierowanie swojej oferty do konkretnej grupy konsumentów, indywidualnych bądź korporacyjnych. Małą, choć najbardziej dochodową grupą, są klienci instytucjonalni.
- W obecnej sytuacji spowolnienia gospodarczego, zwiększone jest zapotrzebowanie na doradztwo w obszarze obniżania kosztów, w tym także kosztów usług telekomunikacyjnych
- wyjaśnia Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo. Firma sprzedaje usługi sieci komórkowej Orange i postawiła na tworzenie oraz prowadzenie biur zajmujących się bezpośrednią obsługą biznesu.

Biznes wymaga od operatora odrębnego traktowania każdego klienta i dopasowania usług do jego potrzeb. Klienci instytucjonalni wysoko cenią sobie osobisty kontakt z doradcą, który zna sytuację obsługiwanej firmy i wie, jakie rozwiązania może jej zaproponować.

(mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>

Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.

Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /moja-firma/4622/telefon-dla-biznesu/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => biznes [articletype_superior] => 2 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 63 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => biznes ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82053 [country_item] => pl [description] => Klienci instytucjonalni wysoko cenią sobie osobisty kontakt z doradcą. [path] => 9c3/4c5/telefon_small.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 220 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 11190 ) ) [other] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 69802 [country_item] => pl [description] => Klienci instytucjonalni wysoko cenią sobie osobisty kontakt z doradcą. [path] => a7a/7ad/telehit5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 415 [itemserver_id] => 12131 ) ) ) [og_image] => 9c3/4c5/telefon_small.jpg [article_date_formated] => 06.07.2009 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Fonny Funny [id] => 1906 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 12 [link] => /franczyza/1906/fonny-funny/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106707 [country_item] => pl [description] => [path] => f03/578/fonny-funny-logo-rozowe.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 36945 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106708 [country_item] => pl [description] => Stoisko wyspa zakupowa z akcesoriami do telefonów i smartfonów. [path] => 235/95f/fonny-funny_wyspa-obudowy-i-akcesoria-do-telefonow-i-smartfonow-iphone-samsung-nokia-huawei.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Fonny Funny [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 36946 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Global Neovision [id] => 2272 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/2272/global-neovision/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200879 [country_item] => pl [description] => [path] => 235/066/logo_gn.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 155 [itemserver_id] => 49946 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200876 [country_item] => pl [description] => [path] => 7ff/a7e/img-20230313-wa0013_edit_63576971716339.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 657 [img_height] => 492 [itemserver_id] => 49943 ) [1] => Array ( [pid] => 200878 [country_item] => pl [description] => [path] => 1d6/81c/img-20230313-wa0011.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49945 ) [2] => Array ( [pid] => 200877 [country_item] => pl [description] => [path] => 5af/9e7/img-20230313-wa0024.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 768 [img_height] => 891 [itemserver_id] => 49944 ) [3] => Array ( [pid] => 200875 [country_item] => pl [description] => [path] => c4c/4dd/img-20230313-wa0012_edit_63611947444459.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 518 [img_height] => 624 [itemserver_id] => 49942 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Play [id] => 1527 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 4 [link] => /franczyza/1527/play/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 79627 [country_item] => pl [description] => [path] => 337/1ff/play.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 160 [itemserver_id] => 29037 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200678 [country_item] => pl [description] => [path] => 6fc/5da/ds5_2396_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 49922 ) [1] => Array ( [pid] => 88435 [country_item] => pl [description] => [path] => 4ee/109/20170626_134808_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 400 [itemserver_id] => 35081 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Teletorium [id] => 815 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 10 [link] => /franczyza/815/teletorium/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114646 [country_item] => pl [description] => [path] => 292/9a0/teletorium-logo-2018.gif [class] => image-gif [mime] => image/gif [title] => [img_width] => 612 [img_height] => 251 [itemserver_id] => 37599 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114872 [country_item] => pl [description] => [path] => 0ef/408/teletorium-foto-wyspy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 37700 ) ) ) ) [4] => Array ( [name] => T-Mobile Polska SA [id] => 2361 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2361/t-mobile-polska-sa/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217746 [country_item] => pl [description] => [path] => 397/bed/t_logo_carrier_surface_cmyk_n_64_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 250 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 54296 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217901 [country_item] => pl [description] => [path] => d5b/71e/example.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 901 [itemserver_id] => 54336 ) ) ) ) [5] => Array ( [name] => Used Products [id] => 2302 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2302/used-products/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207579 [country_item] => pl [description] => [path] => 971/24c/used_products_logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 51472 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207580 [country_item] => pl [description] => [path] => 0c1/40c/usedproducts2.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 51473 ) [1] => Array ( [pid] => 207581 [country_item] => pl [description] => [path] => 613/1fe/usedproducts3.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51474 ) [2] => Array ( [pid] => 207583 [country_item] => pl [description] => [path] => 465/092/usedproducts1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51476 ) [3] => Array ( [pid] => 207582 [country_item] => pl [description] => [path] => 717/bb5/usedproducts4.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51475 ) ) ) ) ) )

Telefon dla biznesu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że w 2008 sektor usług telekomunikacyjnych zanotował wzrost o 5,5 proc. i osiągnął wartość 48 mld zł. Jednak rynek telefonii komórkowej powoli się nasyca i ma ograniczone możliwości rozwoju. Na statystycznego Polaka przypada prawie 1,2 numeru. W tej sytuacji na wzrost rynku raczej nie można już liczyć. Rośnie mobilność abonentów, którzy od szóstego lipca mogą bezpłatnie przenosić numer pomiędzy sieciami. Problemem jest też kryzys, który zmusił wielu użytkowników do rezygnacji z niektórych usług i szukania tańszych rozwiązań. Czy branża telekomunikacyjna ma jeszcze jakąś przyszłość?

Szansą na sukces w telekomunikacji jest skierowanie swojej oferty do konkretnej grupy konsumentów, indywidualnych bądź korporacyjnych. Małą, choć najbardziej dochodową grupą, są klienci instytucjonalni.
- W obecnej sytuacji spowolnienia gospodarczego, zwiększone jest zapotrzebowanie na doradztwo w obszarze obniżania kosztów, w tym także kosztów usług telekomunikacyjnych
- wyjaśnia Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo. Firma sprzedaje usługi sieci komórkowej Orange i postawiła na tworzenie oraz prowadzenie biur zajmujących się bezpośrednią obsługą biznesu.

Biznes wymaga od operatora odrębnego traktowania każdego klienta i dopasowania usług do jego potrzeb. Klienci instytucjonalni wysoko cenią sobie osobisty kontakt z doradcą, który zna sytuację obsługiwanej firmy i wie, jakie rozwiązania może jej zaproponować.

(mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €