Telefon dla biznesu
Prawdziwą żyłą złota, dla operatorów sieci komórkowych i współpracujących z nimi firm, są klienci instytucjonalni. Dlatego operatorzy stają na głowie, by zapewnić im fachową obsługę i ofertę, która zaspokoi ich potrzeby.
Z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że w 2008 sektor usług telekomunikacyjnych zanotował wzrost o 5,5 proc. i osiągnął wartość 48 mld zł. Jednak rynek telefonii komórkowej powoli się nasyca i ma ograniczone możliwości rozwoju. Na statystycznego Polaka przypada prawie 1,2 numeru. W tej sytuacji na wzrost rynku raczej nie można już liczyć. Rośnie mobilność abonentów, którzy od szóstego lipca mogą bezpłatnie przenosić numer pomiędzy sieciami. Problemem jest też kryzys, który zmusił wielu użytkowników do rezygnacji z niektórych usług i szukania tańszych rozwiązań. Czy branża telekomunikacyjna ma jeszcze jakąś przyszłość?
Szansą na sukces w telekomunikacji jest skierowanie swojej oferty do konkretnej grupy konsumentów, indywidualnych bądź korporacyjnych. Małą, choć najbardziej dochodową grupą, są klienci instytucjonalni.
- W obecnej sytuacji spowolnienia gospodarczego, zwiększone jest zapotrzebowanie na doradztwo w obszarze obniżania kosztów, w tym także kosztów usług telekomunikacyjnych - wyjaśnia Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo. Firma sprzedaje usługi sieci komórkowej Orange i postawiła na tworzenie oraz prowadzenie biur zajmujących się bezpośrednią obsługą biznesu.
Biznes wymaga od operatora odrębnego traktowania każdego klienta i dopasowania usług do jego potrzeb. Klienci instytucjonalni wysoko cenią sobie osobisty kontakt z doradcą, który zna sytuację obsługiwanej firmy i wie, jakie rozwiązania może jej zaproponować.
(mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...