Array ( [article] => Array ( [pid] => 42529 [country] => pl [article_id] => 4614 [article_date] => 2009-06-30 [articletype_id] => 28 [article_title] => Firma w domu [article_intro] => Przedsiębiorcy decydują się na lokowanie swoich firm w domach. Dzięki temu oszczędzają na wynajmie drogich powierzchni biurowych. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => Wadą domów wynajmowanych przez firmy jest ich niedostosowanie do potrzeb biura. Wiąże się to z koniecznością licznych przeróbek. [secret] => scrtk111cf6032cdcd962936f96406db42757 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => firma-domu [article_title_striped] => Firma w domu [dir] => my-company [article_text_photo] =>

Wszystko zależy oczywiście od lokalizacji i standardu nieruchomości. W stolicy najniższe ceny za wynajem domu zaczynają się od 2 tys. zł plus opłaty mediów. Dla porównania, metr kwadratowy powierzchni w biurowcu wynosi co najmniej 60 zł. Oznacza to, że za 100 m2 zapłacimy 6 tys. zł miesięcznie. Trzeba jeszcze doliczyć koszty związane z opłaceniem miejsca parkingowego. Wynajmowane domy zwykle posiadają już parking, a bardzo często nawet własny garaż.

Wadą domów jest za to ich niedostosowanie do potrzeb biura, co wiąże się z koniecznością licznych przeróbek. Jak twierdzą eksperci efektywność powierzchni domu jest mniejsza. Dlatego firma, której wystarczyłoby 200 m2 w biurowcu, w domu będzie potrzebowała nawet 300 m2.

Siedziba firmy w domu daje wiele swobody - jeśli wynajmujący ma do swojej dyspozycji cały budynek, wówczas może przyjmować w nim gości, a niekiedy nawet zapewniać nocleg. Kameralne otoczenie sprzyja prowadzonym negocjacjom. Jednak największą zaletą wynajmu domu pozostaje jego niska cena w porównaniu do drogich powierzchni biurowych.

Pomysły na firmę usługową, którą można prowadzić w domu można znaleźć w katalogu franczyz.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>

Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.

Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /moja-firma/4614/firma-domu/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => biznes [articletype_superior] => 2 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 63 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => biznes ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82890 [country_item] => pl [description] => Wadą domów wynajmowanych przez firmy jest ich niedostosowanie do potrzeb biura. Wiąże się to z koniecznością licznych przeróbek. [path] => 228/b2f/domki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 307 [itemserver_id] => 12119 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 78219 [country_item] => pl [description] => Wadą domów wynajmowanych przez firmy jest ich niedostosowanie do potrzeb biura. Wiąże się to z koniecznością licznych przeróbek. [path] => f99/74c/domki_monopol_nieruchomosci.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 27661 ) ) ) [og_image] => 228/b2f/domki.jpg [article_date_formated] => 30.06.2009 [article_day] => Wtorek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82890 [country_item] => pl [description] => Wadą domów wynajmowanych przez firmy jest ich niedostosowanie do potrzeb biura. Wiąże się to z koniecznością licznych przeróbek. [path] => 228/b2f/domki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 307 [itemserver_id] => 12119 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82890 [country_item] => pl [description] => Wadą domów wynajmowanych przez firmy jest ich niedostosowanie do potrzeb biura. Wiąże się to z koniecznością licznych przeróbek. [path] => 228/b2f/domki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 307 [itemserver_id] => 12119 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Firma w domu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wszystko zależy oczywiście od lokalizacji i standardu nieruchomości. W stolicy najniższe ceny za wynajem domu zaczynają się od 2 tys. zł plus opłaty mediów. Dla porównania, metr kwadratowy powierzchni w biurowcu wynosi co najmniej 60 zł. Oznacza to, że za 100 m2 zapłacimy 6 tys. zł miesięcznie. Trzeba jeszcze doliczyć koszty związane z opłaceniem miejsca parkingowego. Wynajmowane domy zwykle posiadają już parking, a bardzo często nawet własny garaż.

Wadą domów jest za to ich niedostosowanie do potrzeb biura, co wiąże się z koniecznością licznych przeróbek. Jak twierdzą eksperci efektywność powierzchni domu jest mniejsza. Dlatego firma, której wystarczyłoby 200 m2 w biurowcu, w domu będzie potrzebowała nawet 300 m2.

Siedziba firmy w domu daje wiele swobody - jeśli wynajmujący ma do swojej dyspozycji cały budynek, wówczas może przyjmować w nim gości, a niekiedy nawet zapewniać nocleg. Kameralne otoczenie sprzyja prowadzonym negocjacjom. Jednak największą zaletą wynajmu domu pozostaje jego niska cena w porównaniu do drogich powierzchni biurowych.

Pomysły na firmę usługową, którą można prowadzić w domu można znaleźć w katalogu franczyz.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €