Kompetentny menedżer
Inteligentny, znający branżę i dostrzegający dobrych pracowników - tak Polacy postrzegają wzorowego menedżera.
Dobry menedżer przede wszystkim powinien znać branżę, w której działa - uważa prawie 60 proc. Polaków w badaniu przeprowadzonym przez GfK Polonia na zlecenie "Rzeczpospolitej". Powinien także wykazywać się inteligencją emocjonalną, umiejętnością pracy w zespole oraz umiejętnością dostrzegania talentów, czyli najlepszych pracowników w firmie. Na te cechy wskazało 30 proc. badanych. Dla jednej czwartej z ankietowanych liczą się zdolności analityczne szefa, a najmniej istotne, bo zaledwie dla 13 proc., są jego kontakty w kręgach politycznych.
Najlepszym dowodem świadczącym o kompetencjach menedżera ma być dynamiczny i stały wzrost sprzedaży, na co wskazała niemalże połowa osób. Dla 44 proc. istotny jest wzrost zysków, a dla prawie 40 proc. wzmacnianie jakości i marki produktów oraz modernizacja firmy i inwestycje w nowe technologie.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej