Array ( [article] => Array ( [pid] => 46729 [country] => pl [article_id] => 305 [article_date] => 2001-05-01 [articletype_id] => 10 [article_title] => Zadania PARP [article_intro] => Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych zadań Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtkf2b202496e8bba3b3ecbb4c757f9fb23 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => zadania-parp [article_title_striped] => Zadania PARP [dir] => my-company [article_text_photo] =>

Dnia 21 kwietnia 2001 r. weszło w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 marca 2001 r. w sprawie szczegółowych zadań Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Rozporządzenie jest aktem wykonawczym do ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. nr 109, poz. 1158], na mocy której z dniem 1 stycznia 2001 r. Polską Fundację Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw zastąpiła Polska Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zgodnie z rozporządzeniem do szczegółowych zadań Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy między innymi:

  1. udostępnianie przedsiębiorcom informacji dotyczących w szczególności: przepisów prawa obowiązujących w Unii Europejskiej; procedur administracyjnych i celnych obowiązujących na rynkach zagranicznych; dostępnych programów wspierających rozwój małych i średnich przedsiębiorców; instytucji finansowych, świadczących usługi dla małych i średnich przedsiębiorców na dogodnych warunkach,
  2. upowszechnianie wśród małych i średnich przedsiębiorców wiedzy o rynku kapitałowym,
  3. ułatwianie przedsiębiorcom dostępu do wiedzy związanej z prowadzeniem przedsiębiorstwa m.in. przez finansowanie małym przedsiębiorcom części kosztów uczestnictwa w szkoleniach,
  4. ułatwianie małym i średnim przedsiębiorcom dostępu do specjalistycznych usług doradczych i szkoleniowych, w szczególności w zakresie:
    1. projektowania i wdrażania systemów zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy,
    2. sporządzania biznesplanów,
    3. przygotowania do uczestnictwa w rynku kapitałowym,
    4. rozwoju eksportu,
    5. audytu technologicznego w celu wprowadzania rozwiązań innowacyjnych w produktach lub stosowanych technologiach – przez finansowanie części kosztów ww. usług,
  5. ułatwianie małym i średnim przedsiębiorcom uzyskiwania certyfikatów wymaganych na rynkach międzynarodowych przez finansowanie części kosztów procesu certyfikacji,
  6. promowanie i wspieranie udziału małych i średnich przedsiębiorców w programach Unii Europejskiej i innych międzynarodowych programach rozwoju małych i średnich przedsiębiorców, w szczególności przez świadczenie usług doradczych przedsiębiorcom ubiegającym się o pozyskanie środków z tych programów.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 18 [author_pid] => 955 [author_name] => Drzewiecki,Tomaszek & Wspólnicy [authortype_id] => 3 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => firmy [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => drzewiecki-tomaszek-wspolnicy ) ) [link] => /moja-firma/305/zadania-parp/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => prawo i podatki [articletype_superior] => 2 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 33 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => prawo-podatki ) [article_date_formated] => 01.05.2001 [article_day] => Wtorek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Zadania PARP

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dnia 21 kwietnia 2001 r. weszło w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 marca 2001 r. w sprawie szczegółowych zadań Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Rozporządzenie jest aktem wykonawczym do ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. nr 109, poz. 1158], na mocy której z dniem 1 stycznia 2001 r. Polską Fundację Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw zastąpiła Polska Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zgodnie z rozporządzeniem do szczegółowych zadań Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy między innymi:

  1. udostępnianie przedsiębiorcom informacji dotyczących w szczególności: przepisów prawa obowiązujących w Unii Europejskiej; procedur administracyjnych i celnych obowiązujących na rynkach zagranicznych; dostępnych programów wspierających rozwój małych i średnich przedsiębiorców; instytucji finansowych, świadczących usługi dla małych i średnich przedsiębiorców na dogodnych warunkach,
  2. upowszechnianie wśród małych i średnich przedsiębiorców wiedzy o rynku kapitałowym,
  3. ułatwianie przedsiębiorcom dostępu do wiedzy związanej z prowadzeniem przedsiębiorstwa m.in. przez finansowanie małym przedsiębiorcom części kosztów uczestnictwa w szkoleniach,
  4. ułatwianie małym i średnim przedsiębiorcom dostępu do specjalistycznych usług doradczych i szkoleniowych, w szczególności w zakresie:
    1. projektowania i wdrażania systemów zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy,
    2. sporządzania biznesplanów,
    3. przygotowania do uczestnictwa w rynku kapitałowym,
    4. rozwoju eksportu,
    5. audytu technologicznego w celu wprowadzania rozwiązań innowacyjnych w produktach lub stosowanych technologiach – przez finansowanie części kosztów ww. usług,
  5. ułatwianie małym i średnim przedsiębiorcom uzyskiwania certyfikatów wymaganych na rynkach międzynarodowych przez finansowanie części kosztów procesu certyfikacji,
  6. promowanie i wspieranie udziału małych i średnich przedsiębiorców w programach Unii Europejskiej i innych międzynarodowych programach rozwoju małych i średnich przedsiębiorców, w szczególności przez świadczenie usług doradczych przedsiębiorcom ubiegającym się o pozyskanie środków z tych programów.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €