Ross zbyt podobny do Bossa
Hugo Boss chce unieważnienia... wycofywanej marki konkurenta. LPP nie zamierza składać broni.
Gdańska spółka LPP produkuje odzież pod markami m.in. Reserved, Cropp i Henderson. Spór z niemiecką firmą Hugo Boss toczy się jednak o markę już praktycznie wycofaną z rynku, a stosowaną niegdyś dla odzieży treningowej — Ross.
Znak towarowy Ross funkcjonuje od 1994 r. Został zarejestrowany w styczniu 1996 r. dla kilku klas towarów, w tym odzieży. Dopiero po siedmiu latach zareagował koncern Hugo Boss i zażądał unieważnienia marki, twierdząc, że jest zbyt podobna do jego znaku — Boss.
Urząd Patentowy (UP) odmówił unieważnienia marki Ross. Stwierdził, że Hugo Boss nie wykazał renomy marki i że oba znaki nie są podobne, bo znaczą co innego — słowo „boss” oznacza „szef”, słowo „ross ” jest fantazyjne. W piątek jednak WSA uchylił tę decyzję i kazał UP rozpatrzyć sprawę jeszcze raz.
Więcej: Joanna Barańska, "Puls Biznesu" 21 listopada 2005r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej