Moda

Cała para we franczyzę
Esotiq w ubiegłym roku skoncentrował się na rozwoju sieci. Ile obecnie ma sklepów?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na kłopoty e-sklepy
– Planujemy zmniejszyć wpływy z tradycyjnych kanałów sprzedaży na rzecz e-sklepu – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CCC uratuje Gino Rossi?
Spółka CCC coraz bliżej przejęcia Gino Rossi. Firma złożyła do UOKiK wniosek w sprawie nabycia znanej marki obuwniczej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Inwestycja w modę
Recman planuje rozwój za granicą. W 2019 roku chce otworzyć sklepy na Litwie, Łotwie i w Estonii. A co z marką w Polsce?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Postawił na franczyzę
Wojciech Bielicki zrezygnował z prowadzenia studia mebli kuchennych i zainwestował we franczyzowy sklep odzieżowy. Jaką markę wybrał?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Top Secret
Bogatsza oferta asortymentu Top Secret przełożyła się na wiekszą sprzedaż. Firma osiągnęła wynik lepszy niż w poprzednim roku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep odzieżowy w małym mieście
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Blisko celu
Gatta otworzyła sześć salonów w 2018 roku – to mniej niż zamierzała. Czy uda się firmie zrealizować cel założony na ten rok?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w modzie
Otwarcie sklepu Pierre Cardin to wydatek minimum 350 tys. zł. Ile trzeba czekać na zwrot z inwestycji?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w modzie
Franczyzodawca Vistuli i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep odzieżowy z charakterem
Franczyzodawca Cipo&Baxx otworzył dwa nowe sklepy – w Zielonej Górze oraz w Koszycach na Słowacji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklepy online nie wygryzą stacjonarnych
Pomimo że kupowanie przez klikanie jest teraz modne, sklepy stacjonarne z odzieżą marki 50style nie znikną. A nawet ma ich być jeszcze...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Top Secret stara się wyjść na prostą
Sklepów Top Secret w ciągu ostatnich miesięcy ubyło, ale marka zapowiada nowe otwarcia. Do końca przyszłego roku chce w sumie uruchomić 20...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stawiamy na franczyzę
– Planujemy mieć sieć liczącą mniej więcej 250 sklepów za pięć lat – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Towar musi rotować
– Jeśli franczyzobiorca sprzeda 40 proc. towaru znajdującego się w sklepie, resztę wymieniamy na nowy – mówi Magdalena Sulwińska,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w rozmiarze XXL
Marka odzieży plus size szuka partnerów, którzy chcą poszerzyć asortyment swoich sklepów o ubrania w dużych rozmiarach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla modnych kobiet
Danish Design Outlet wymaga inwestycji na start w wysokości co najmniej 35 tys. zł. W roli franczyzobiorców widzi najchętniej kobiety.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Upały sprzyjają franczyzobiorcom
Top Secret cieszy się z wiosennych upałów i zatrudnia znaną szafiarkę. To dobra wiadomość dla franczyzobiorców marki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Quiosque się rozrasta
Odzieżowa marka właśnie uruchomiła dwa kolejne sklepy. W tym roku chce powiększyć się w sumie o 20 placówek.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca w natarciu
Greenpoint chce mieć w Polsce 200 sklepów. Jak mu idzie rozbudowa sieci?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie