Moda

Czas na rozwój marek
Po wielkiej fuzji Vistuli & Wólczanki z W.Krukiem zarząd przedstawił nową strategię rozwoju. Główny cel to rozwój sieci sprzedaży.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tiffi z pomocą Próchnikowi
Po pojawieniu się dwóch inwestorów, którzy chcieli wyprowadzić Próchnika na prostą, przyszedł czas na kolejnego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPod jedną marką
W.Kruk, Vistula & Wólczanka, Alma oraz marki należące do Paradise Group niebawem będą miały nową, wspólną nazwę i logo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Artman na plusie i z nową marką
Pierwsze dwa kwartały bieżącego roku to dobre wyniki sprzedaży oraz wzrost dochodów spółek odzieżowych – Artmana, NG2 i Gino Rossi.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tatuum znów za granicą
Firma KAN, właściciel marki Tatuum, otwiera sklep Tatuum w galerii handlowej West End w śródmieściu Budapesztu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKażdy chce mieć coś własnego
O współpracy z siecią Logoshop opowiada Ryszard Niemietz, właściciel sklepu franczyzowego marki Logoshop.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTopshop wchodzi do Polski
W październiku ruszy pierwszy sklep brytyjskiej marki Topshop. Licencję na otwieranie salonów w Polsce posiada firma Alshaya.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Szame się poprawia
W I kw. 2008 r. Szame zanotowała 700 tys. zł straty. Właściciel bieliźnianej marki zamierza wprowadzić plan naprawczy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTurnover nowa marka dla kobiet
W łódzkim centrum handlowym Manufaktura otwarty został pierwszy sklep sieci Turnover.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDwa nowe sklepy
W ostatnich tygodniach sieć odzieżowa Logoshop powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kruk triumfuje
Rafał Bauer przestaje szefować Vistuli & Wólczance. Powód? Obecność Wojciecha Kruka w spółce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZbadali preferencje klientów
Firmy Candy i Cocodrillo postanowiły zbadać preferencje swoich klientów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Semax później na parkiet
Właściciel sieci odzieżowych Deep, Hot Oil i Vabbi przełożył debiut giełdowy na 2010 rok.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMadonna dla partnera
Sklepy z odzieżą marki Madonna będą powstawać w miastach liczących co najmniej 50 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tatuum planuje otwarcia
Grupa KAN zamierza otwierać 15-20 salonów Tatuum rocznie. Będą to głównie sklepy zlokalizowane poza Polską.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPróchnika "być albo nie być"
Pod koniec czerwca zapadnie decyzja o dalszym istnieniu firmy Próchnik.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Monnari będzie ubierać panów
Łódzka grupa Monnari, która do tej pory rozwijała marki odzieży damskiej, postanowiła zaistnieć w segmencie mody dla mężczyzn.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPromocje, wyprzedaże, przeceny
- O rynku odzieżowym i jego perspektywach mówi Mateusz Mizołek z Private Member.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
LPP i Artman coraz bliżej siebie
LPP, do którego należą marki Reserved i Cropp Town oraz Artman, właściciel House’a mają niebawem się połączyć.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Próchnik będzie szył w Azji
Łódzka spółka odzieżowa planuje przenieść produkcję na Daleki Wschód. Dzięki temu ma ściąć koszty o połowę i wyjść ze strat.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA