Biznes z Zachodu

Franczyzodawca Zachód Nieruchomości liczy, że do końca roku sieć powiększy się o co najmniej cztery nowe placówki.
Sieć Zachód Nieruchomości istnieje od 2008 roku. Marka wywodzi się z województwa lubuskiego, ale realizuje plan rozwoju na terenie całej Polski. Pierwszy franczyzowy oddział tej marki powstał cztery lata temu, ale dopiero w tym roku właściciel konceptu zdecydował się intensywnie promować swoją licencję na biznes. Obecnie pod szyldem Zachód działa siedem biur, zlokalizowanych w Zielonej Górze, Gorzowie, Kołobrzegu, Inowrocławiu, Lubinie, Wolsztynie oraz Nowej Soli. Franczyzodawca liczy, że do końca roku sieć powiększy się o 3-4 nowe placówki.
– Interesują nas kandydaci z doświadczeniem handlowym, bądź przedsiębiorcy działający w pokrewnych branżach, ale nie tylko. Naszą ofertę kierujemy również dla młodych osób, poszukujących pomysłu na siebie – mówi Jakub Rawski, dyrektor ds. franczyzy Zachód Nieruchomości.
Inwestycja we franczyzowe biuro marki Zachód jest kalkulowana indywidualnie dla każdego partnera. Opłata wstępna wynosi 3 tys. zł, oprócz niej franczyzobiorca co miesiąc odprowadza do centrali 800 zł oraz 5 proc. od osiąganych przychodów.
– Każdy oddział zachowuje stylistykę jednolitą z wizerunkiem marki. Staramy się jednak, aby franczyzobiorca na początku działalności nie ponosił zbyt wielu kosztów, dlatego nie narzucamy jednego, określonego wystroju wnętrz – mówi Jakub Rawski.
Franczyzobiorcy przystępujący do sieci Zachód otrzymują dedykowaną swojemu oddziałowi zakładkę na stronie internetowej franczyzodawcy, a także bezpłatny dostęp do systemów zarządzania i eksportu ofert nieruchomości. Mogą również korzystać z autorskiego systemu CRM, jak również z gotowych wzorów umów i innych dokumentów firmowych. Franczyzobiorcy są szkoleni w zakresie prowadzenia oddziału i obsługi klienta. Właściciel Zachód Nieruchomości na stałe współpracuje z Domem Kredytowym Notus, dzięki czemu agenci mogą zaoferować klientom również pomoc w uzyskaniu finansowania zakupu nieruchomości.
Jak wynika z Raportu o franczyzie PROFIT system, w 2015 roku na polskim rynku nieruchomości pojawiły się dwa nowe systemy franczyzowe, zaś łączna liczba sieci sięgnęła 27. Była to jedyna z badanych w raporcie branż, w której nie zakończył działalności żaden franczyzodawca. Ten fakt, w połączeniu ze wzrostem liczby jednostek z 423 do 517, uświadamia, że franczyza odgrywa na tym rynku coraz większą rolę.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej