Biznes dla miłośników aut

Ziebart, amerykański koncern specjalizujący się w ochronie powierzchni lakierowanej i pielęgnacji samochodów, otworzył pierwszy salon franczyzowy w Polsce.
Placówka funkcjonuje w Bydgoszczy pod szyldem Ziebart Express. – Nawiązaliśmy współpracę z dealerem samochodowym. Umowę podpisaliśmy już w czerwcu, ale trzeba było dopasować przestrzeń warsztatową do standardów firmy Ziebart. Placówka została otwarta w połowie września – mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.
Autoryzowane salony sprzedaży samochodów i dealerzy to grupa, do której Ziebart kieruje koncept licencyjny. – Oferty obu stron dobrze się uzupełniają. Usługi Ziebarta pozwalają sprzedawcom aut zatrzymać klientów na dłużej. Według naszych obserwacji, polscy kierowcy chętnie inwestują w pielęgnację nowych samochodów. Są to niedawni klienci salonów samochodowych, którzy mogą wrócić dzięki usługom firmy Ziebart – mówi Bartosz Liszkowski.
Amerykańska firma planuje wdrożyć usługi do istniejących już serwisów samochodowych oraz komisów i dealerów aut. Ziebart wdraża dwa rodzaje konceptu partnerskiego. Mniejszy, Ziebart Express to promocyjny program partnerski w pełni finansowany przez franczyzodawcę. Drugi rodzaj współpracy oparty jest na zasadach tradycyjnej franczyzy. Koszt inwestycji w placówkę Ziebarta, który wynosi około 100 tys. zł, w całości leży po stronie licencjobiorcy. W przypadku konceptu Ziebart Express całość inwestycji pokrywa franczyzodawca, czyli Ziebart. Firma prowadzi też rozmowy z kolejnymi kandydatami.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej