Z Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że zakupy online cieszą się coraz większa popularnością. Polacy korzystają z tej formy robienia zakupów, przed wszystkim ze względu na wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów niż w przypadku sklepów stacjonarnych (36 proc.). Zakupy w sieci są także postrzegane jako mało skomplikowane (35 proc.) i bezpieczne (12 proc.).
Zwiększony ruch na rynku e-commerce to woda na młyn dla właścicieli firm i punktów kurierskich.
– Moim zdaniem na przełomie najbliższych dwóch lat liczba wysłanych przesyłek kurierskich w naszym kraju wzrośnie o mniej więcej 35 proc. Mimo to uważam, że na rynku zostaną tylko firmy kurierskie, które istnieją od wielu lat i mają wyrobioną markę. Rynek jest na tyle konkurencyjny, że raczej żadna nowa firma kurierska nie utrzyma się na nim zbyt długo. Ja z optymizmem patrzę w przyszłość, bo marka Ship Center zdążyła się już utrwalić w świadomości wielu naszych obecnych i potencjalnych klientów – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel Ship Center.
Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek.
Franczyzodawca opracował trzy modele współpracy. Pierwszy z nich wymaga 3 tys. kwoty inwestycji i jest skierowany do osób, które już prowadzą lokalny biznes i chcą poszerzyć zakres swoich usług. Ci, którzy dopiero myślą o otwarciu własnej firmy muszą zgromadzić co najmniej 10 tys. zł na start. Tyle potrzeba, żeby otworzyć punkt kurierski Ship Center. Jeśli świeżo upieczony franczyzobiorca będzie chciał mieć szerszy zakres usług, powinien mieć 20 tys. zł na inwestycję. Taka kwota niezbędna jest do otwarcia placówki świadczącej również usługi poligrafii, transportu oraz produkcji pieczątek. Musi tez znaleźć lokal o powierzchni co najmniej 20 m2, najlepiej na parterze, usytuowany w centrum miasta lub w miejscu o dużych natężeniu ruchu. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniach optymalnej placówki, dysponuje też bazą wolnych dostępnych lokali w wielu miastach.
W trakcie współpracy franczyzobiorca Ship Center będzie zobowiązany uiszczać opłatę bieżąca – w zależności od wybranej opcji współpracy od 149 zł (punkt kurierski) do 299 zł (placówka Ship Center). Ale nie od razu.
– Przez pierwsze sześć miesięcy nasi franczyzobiorcy są z zwolnienie z konieczności jej opłacania. Dzięki temu szybciej mogą osiągnąć rentowność. W przeciwności do naszej konkurencji nie pobieramy też od naszych partnerów prowizji od sprzedaży. U nas zasady współpracy są przejrzyste. Zarobek franczyzobiorcy to różnica między ceną zakupu i sprzedaży produktu – mówi Kamil Janowski z Ship Center.
Obecnie w sieci działa 40 franczyzobiorców.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 168 [author_pid] => 1050 [author_name] => Anna Smolińska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => asmolinska@profitsystem.pl [author_profile] =>Anna Smolińska jest dyrektorem działu mediów o franczyzie i członkiem zarządu PROFIT system. Zarządza pracą redakcji magazynu "Własny Biznes Franchising" oraz portali Franchising.pl i Franchising.eu. Pisze oraz redaguje artykuły przygotowane przez dziennikarzy, a także prowadzi wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami na kanale YouTube Franchising-PL.
Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją redaktorską oraz Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej. Zanim podjęła pracę w PROFIT system, współpracowała z Gazetą Wyborczą, Życiem Warszawy oraz tygodnikami regionalnymi.
[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/AnnaSmoliska4 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/anna-smoli%C5%84ska-49a52059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 216306 [itemserver_id] => 53838 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 919/ce9/anna-smolinska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => anna-smolinska ) ) [link] => /artykul/9927/zarobek-paczkach/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 84611 [country_item] => pl [description] => Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek. [path] => 9a1/b73/paczki-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 33600 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 84575 [country_item] => pl [description] => Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek. [path] => abc/626/biuro_shipcenter.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 254 [itemserver_id] => 33599 ) ) ) [og_image] => abc/626/biuro_shipcenter.jpg [article_date_formated] => 13.09.2016 [article_day] => Wtorek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 84575 [country_item] => pl [description] => Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek. [path] => abc/626/biuro_shipcenter.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 254 [itemserver_id] => 33599 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 84575 [country_item] => pl [description] => Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek. [path] => abc/626/biuro_shipcenter.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 254 [itemserver_id] => 33599 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Ship Center [id] => 1388 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/1388/ship-center/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 206548 [country_item] => pl [description] => [path] => 67b/a85/shipcenter_logo_rgb_1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 102 [itemserver_id] => 51226 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114306 [country_item] => pl [description] => [path] => dcd/2da/ship-center-punkt.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 37470 ) ) ) ) ) )Zarobek na paczkach

Franczyzodawca Ship Center oferuje trzy modele współpracy. Trzeba mieć 3-20 tys. zł, żeby móc otworzyć własną placówkę kurierską.
Z Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że zakupy online cieszą się coraz większa popularnością. Polacy korzystają z tej formy robienia zakupów, przed wszystkim ze względu na wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów niż w przypadku sklepów stacjonarnych (36 proc.). Zakupy w sieci są także postrzegane jako mało skomplikowane (35 proc.) i bezpieczne (12 proc.).
Zwiększony ruch na rynku e-commerce to woda na młyn dla właścicieli firm i punktów kurierskich.
– Moim zdaniem na przełomie najbliższych dwóch lat liczba wysłanych przesyłek kurierskich w naszym kraju wzrośnie o mniej więcej 35 proc. Mimo to uważam, że na rynku zostaną tylko firmy kurierskie, które istnieją od wielu lat i mają wyrobioną markę. Rynek jest na tyle konkurencyjny, że raczej żadna nowa firma kurierska nie utrzyma się na nim zbyt długo. Ja z optymizmem patrzę w przyszłość, bo marka Ship Center zdążyła się już utrwalić w świadomości wielu naszych obecnych i potencjalnych klientów – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel Ship Center.
Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek.
Franczyzodawca opracował trzy modele współpracy. Pierwszy z nich wymaga 3 tys. kwoty inwestycji i jest skierowany do osób, które już prowadzą lokalny biznes i chcą poszerzyć zakres swoich usług. Ci, którzy dopiero myślą o otwarciu własnej firmy muszą zgromadzić co najmniej 10 tys. zł na start. Tyle potrzeba, żeby otworzyć punkt kurierski Ship Center. Jeśli świeżo upieczony franczyzobiorca będzie chciał mieć szerszy zakres usług, powinien mieć 20 tys. zł na inwestycję. Taka kwota niezbędna jest do otwarcia placówki świadczącej również usługi poligrafii, transportu oraz produkcji pieczątek. Musi tez znaleźć lokal o powierzchni co najmniej 20 m2, najlepiej na parterze, usytuowany w centrum miasta lub w miejscu o dużych natężeniu ruchu. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniach optymalnej placówki, dysponuje też bazą wolnych dostępnych lokali w wielu miastach.
W trakcie współpracy franczyzobiorca Ship Center będzie zobowiązany uiszczać opłatę bieżąca – w zależności od wybranej opcji współpracy od 149 zł (punkt kurierski) do 299 zł (placówka Ship Center). Ale nie od razu.
– Przez pierwsze sześć miesięcy nasi franczyzobiorcy są z zwolnienie z konieczności jej opłacania. Dzięki temu szybciej mogą osiągnąć rentowność. W przeciwności do naszej konkurencji nie pobieramy też od naszych partnerów prowizji od sprzedaży. U nas zasady współpracy są przejrzyste. Zarobek franczyzobiorcy to różnica między ceną zakupu i sprzedaży produktu – mówi Kamil Janowski z Ship Center.
Obecnie w sieci działa 40 franczyzobiorców.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej