Array ( [article] => Array ( [pid] => 42137 [country] => pl [article_id] => 9802 [article_date] => 2016-06-26 [articletype_id] => 1 [article_title] => Projektantka wnętrz wspiera franczyzę [article_intro] => Właśnie ruszyła kampania reklamowa sieci Komfort, której bohaterką jest Dorota Szelągowska. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 5 [img_photo_description] => Komfort został jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN. [secret] => scrtk5cb54585294523bb9e89290679826b9c [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => dom i ogród [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => projektantka-wnetrz-wspiera-franczyze [article_title_striped] => Projektantka wnętrz wspiera franczyzę [dir] => article [article_text_photo] =>

Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz wystąpi w kampanii reklamowej sieci Komfort oraz pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. – To kolejny duży krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort i nowa jakość komunikacji marketingowej. Komfort od dawna jest liderem w swojej kategorii, pierwszym skojarzeniem większości klientów na hasło dywany, wykładziny czy podłogi. To już mamy. Teraz chcemy pójść o krok dalej i przekonać tych, którzy dawno u nas nie byli, że jesteśmy marką nowoczesną, dynamiczną, oferującą kreatywne rozwiązania na różne wnętrzarskie potrzeby. Tak jak nasza ambasadorka – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu spółki Sklepy Komfort.

Wizerunek Doroty Szelągowskiej znajdzie się m.in. w materiałach wspierających sprzedaż w sklepach Komfort na terenie całego kraju, a także katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

Komfort działaniami marketingowymi na poziomie lokalnym, jak i w skali całego kraju wspiera otwarcie każdego nowego sklepu – zarówno własnego, jak i franczyzowego. Oprócz tego oferta marki jest regularnie promowana w ogólnopolskich kampaniach telewizyjnych, radiowych, w prasie i Internecie. – Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie klienci mogą poszukiwać inspiracji i informacji o podłogach. Pokazujemy trendy, podpowiadamy i doradzamy, ale także docieramy z komunikatem na temat najlepszych cen – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 73 [author_pid] => 1012 [author_name] => Magdalena Kurda [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => doradca we franczyzie [author_email] => mkurda@profitsystem.pl [author_profile] =>

Magdalena Kurda związana jest z PROFIT system od 2002 roku. Zajmuje kreowaniem i realizowaniem strategii Public Relations dla kluczowych klientów oraz ich produktów i usług. Do jej zadań należy budowanie korzystnego obrazu firm w mediach oraz dbanie o dialog z przedstawicielami opinii publicznej, których wpływ może być ważny dla wizerunku klientów. Przygotowuje kampanie Public Relations pod względem merytorycznym, tworzy narzędzia komunikacji, a następnie realizuje wyznaczone cele. Zakres działań obejmuje m.in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, organizacje spotkań prasowych oraz PR antykryzysowy.

Absolwentka Nauk Politycznych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mmmAaagda [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/magdalena-kurda/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116101 [itemserver_id] => 38126 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => a00/9ed/magda.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => magdalena-kurda ) ) [link] => /artykul/9802/projektantka-wnetrz-wspiera-franczyze/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 78771 [country_item] => pl [description] => Komfort został jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN. [path] => b02/bd3/komfort_dorota_szelagowska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 33060 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 78801 [country_item] => pl [description] => Komfort został jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN. [path] => 3a1/4cb/dorota_szelagowska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 33061 ) ) ) [og_image] => b02/bd3/komfort_dorota_szelagowska.jpg [article_date_formated] => 26.06.2016 [article_day] => Niedziela [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 78771 [country_item] => pl [description] => Komfort został jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN. [path] => b02/bd3/komfort_dorota_szelagowska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 33060 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 78771 [country_item] => pl [description] => Komfort został jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN. [path] => b02/bd3/komfort_dorota_szelagowska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 33060 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Komfort [id] => 454 [type] => 5 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 7 [link] => /franczyza/454/komfort/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214766 [country_item] => pl [description] => [path] => 459/feb/nowe-logo-komfort.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 143 [itemserver_id] => 53314 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 178927 [country_item] => pl [description] => [path] => 61c/0d4/image_processing20190614-29294-r4wmks.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 960 [img_height] => 640 [itemserver_id] => 43978 ) [1] => Array ( [pid] => 178923 [country_item] => pl [description] => [path] => 947/6d7/image_processing20191107-9224-1idslz0.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 960 [img_height] => 640 [itemserver_id] => 43974 ) [2] => Array ( [pid] => 178925 [country_item] => pl [description] => [path] => c4c/9a3/image_processing20190614-26207-ira05x.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 960 [img_height] => 640 [itemserver_id] => 43976 ) [3] => Array ( [pid] => 178924 [country_item] => pl [description] => [path] => 9f9/2a8/image_processing20190628-32246-bngccx.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 960 [img_height] => 640 [itemserver_id] => 43975 ) [4] => Array ( [pid] => 178926 [country_item] => pl [description] => [path] => bb6/8cf/1._strefa_kas_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 43977 ) ) ) ) ) )

Projektantka wnętrz wspiera franczyzę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz wystąpi w kampanii reklamowej sieci Komfort oraz pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. – To kolejny duży krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort i nowa jakość komunikacji marketingowej. Komfort od dawna jest liderem w swojej kategorii, pierwszym skojarzeniem większości klientów na hasło dywany, wykładziny czy podłogi. To już mamy. Teraz chcemy pójść o krok dalej i przekonać tych, którzy dawno u nas nie byli, że jesteśmy marką nowoczesną, dynamiczną, oferującą kreatywne rozwiązania na różne wnętrzarskie potrzeby. Tak jak nasza ambasadorka – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu spółki Sklepy Komfort.

Wizerunek Doroty Szelągowskiej znajdzie się m.in. w materiałach wspierających sprzedaż w sklepach Komfort na terenie całego kraju, a także katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

Komfort działaniami marketingowymi na poziomie lokalnym, jak i w skali całego kraju wspiera otwarcie każdego nowego sklepu – zarówno własnego, jak i franczyzowego. Oprócz tego oferta marki jest regularnie promowana w ogólnopolskich kampaniach telewizyjnych, radiowych, w prasie i Internecie. – Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie klienci mogą poszukiwać inspiracji i informacji o podłogach. Pokazujemy trendy, podpowiadamy i doradzamy, ale także docieramy z komunikatem na temat najlepszych cen – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Magdalena Kurda
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €