Array ( [article] => Array ( [pid] => 41996 [country] => pl [article_id] => 9757 [article_date] => 2016-05-23 [articletype_id] => 1 [article_title] => Tłumaczenia i nie tylko [article_intro] => Nie trzeba być tłumaczem, by zostać franczyzobiorcą AgencjiTlumaczen.pl. Najwięcej na współpracy mogą skorzystać właściciele np. biur ubezpieczeniowych lub kredytowych. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 13 [img_photo_description] => AgencjaTlumaczen.pl liczy dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. [secret] => scrtk6a03984918031f61ed6ea8c91f3d4ed1 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla konsumentów [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => tlumaczenia-nie-tylko [article_title_striped] => Tłumaczenia i nie tylko [dir] => article [article_text_photo] =>

Franczyzobiorca Agencji Tłumaczeń zajmuje się pozyskiwaniem klientów, którzy potrzebują usług translatorskich. Przyjmuje od nich zlecenia i przekazuje do centrali, która wykonuje tłumaczenie zleconego dokumentu. Gotowe tłumaczenie jest odsyłane do punktu franczyzowego, gdzie klient może je odebrać.
– Najlepsi franczyzobiorcy to osoby, które prowadzą już jakieś punkty usługowe, związane z pracą biurową. Najchętniej nawiązujemy współpracę z biurami ubezpieczeniowymi i punktami kredytowymi – mówi Paweł Wasiak, prezes AgencjaTlumaczen.pl. – Dlatego, że oprócz usług translatorskich, oferujemy też pomoc w rozliczeniu oraz zwrotu podatków z Unii Europejskiej oraz zasiłków na dzieci również z krajów UE. Jeśli np. klient przychodzi ubezpieczyć samochód kupiony za granicą, to nasz partner, prowadzący agencję ubezpieczeń, może od razu zaoferować dodatkowe usługi w zakresie tłumaczenia niezbędnych dokumentów.

W tej chwili AgencjaTlumaczen.pl ma dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat, ani wstępnych, ani miesięcznych. Franczyzobiorca musi natomiast zainwestować w reklamę zewnętrzną, np. baner czy plafon z informacją o usłudze. Powinien też zadbać o lokalną reklamę, np. ulotki, również finansując to z własnej kieszeni. Zarabia się na prowizji od pozyskanych zleceń.
 W przypadku, gdy partner prowadzi już biuro, to przystępując do naszej sieci ponosi tylko kilkaset złotych kosztów na reklamę i nic poza tym. A znacząco poszerza ofertę swoich usług – zachęca Paweł Wasiak. – My zapewniamy szkolenie z zakresu obsługi klienta, tego jak wygląda realizacja zamówień, czym różnią się np. tłumaczenia zwykłe od przysięgłych itp.

Co ważne, AgencjaTlumaczen.pl szuka franczyzobiorców także w małych miastach.
 Nawet już w sześciotysięcznych – podkreśla Pawel Wasiak.  W tej chwili w Polsce jest ogromny popyt na usługi translatorskie. Zapewnia go nieustająca migracja zarobkowa, otwarte granice, które pozwalają na szybkie i częste przemieszczanie się.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 247 [author_pid] => 1076 [author_name] => Monika Wojniak-Żyłowska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mwojniak@profitsystem.pl [author_profile] =>

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z dziennikarstwem związana jest od 2000 roku. Przez wiele lat pracowała w gazetach codziennych, zajmując się m.in. problematyką prawną i samorzadową. Jej publikacje można też znaleźć m.in. w Angorze i prasie turystycznej. Teraz na portalu Franchising.pl i w miesięczniku "Franchising" przybliża czytelnikom rynek franczyzy oraz próbuje inspirować młodych przedsiębiorców, szukających pomysłu na własną firmę.

Prywatnie mama Emilki i żona Piotra. Jej pasje to podróże, dobre kryminały i literatura faktu.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mowojnia1 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/monika-wojniak-%C5%BCy%C5%82owska-667670136/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116103 [itemserver_id] => 38128 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 623/449/mz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => monika-wojniak-zylowska ) ) [link] => /artykul/9757/tlumaczenia-nie-tylko/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 73989 [country_item] => pl [description] => AgencjaTlumaczen.pl liczy dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. [path] => 824/d1d/tlumacz-t.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 266 [itemserver_id] => 32872 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74090 [country_item] => pl [description] => AgencjaTlumaczen.pl liczy dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. [path] => 375/bbc/tlumacz-z.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 32873 ) ) ) [og_image] => 824/d1d/tlumacz-t.jpg [article_date_formated] => 23.05.2016 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 73989 [country_item] => pl [description] => AgencjaTlumaczen.pl liczy dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. [path] => 824/d1d/tlumacz-t.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 266 [itemserver_id] => 32872 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 73989 [country_item] => pl [description] => AgencjaTlumaczen.pl liczy dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. [path] => 824/d1d/tlumacz-t.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 266 [itemserver_id] => 32872 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => AgencjaTlumaczen.pl [id] => 1310 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 19 [link] => /franczyza/1310/agencjatlumaczen-pl/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81229 [country_item] => pl [description] => [path] => 533/2e8/agencjatluaczen.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 55 [itemserver_id] => 30613 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 70033 [country_item] => pl [description] => [path] => 8a2/0e5/agencja-tlumaczen-budynek.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 258 [img_height] => 400 [itemserver_id] => 25350 ) ) ) ) ) )

Tłumaczenia i nie tylko

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyzobiorca Agencji Tłumaczeń zajmuje się pozyskiwaniem klientów, którzy potrzebują usług translatorskich. Przyjmuje od nich zlecenia i przekazuje do centrali, która wykonuje tłumaczenie zleconego dokumentu. Gotowe tłumaczenie jest odsyłane do punktu franczyzowego, gdzie klient może je odebrać.
– Najlepsi franczyzobiorcy to osoby, które prowadzą już jakieś punkty usługowe, związane z pracą biurową. Najchętniej nawiązujemy współpracę z biurami ubezpieczeniowymi i punktami kredytowymi – mówi Paweł Wasiak, prezes AgencjaTlumaczen.pl. – Dlatego, że oprócz usług translatorskich, oferujemy też pomoc w rozliczeniu oraz zwrotu podatków z Unii Europejskiej oraz zasiłków na dzieci również z krajów UE. Jeśli np. klient przychodzi ubezpieczyć samochód kupiony za granicą, to nasz partner, prowadzący agencję ubezpieczeń, może od razu zaoferować dodatkowe usługi w zakresie tłumaczenia niezbędnych dokumentów.

W tej chwili AgencjaTlumaczen.pl ma dwa punkty własne i 18 franczyzowych w Polsce oraz jeden na terenie Niemiec. Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat, ani wstępnych, ani miesięcznych. Franczyzobiorca musi natomiast zainwestować w reklamę zewnętrzną, np. baner czy plafon z informacją o usłudze. Powinien też zadbać o lokalną reklamę, np. ulotki, również finansując to z własnej kieszeni. Zarabia się na prowizji od pozyskanych zleceń.
 W przypadku, gdy partner prowadzi już biuro, to przystępując do naszej sieci ponosi tylko kilkaset złotych kosztów na reklamę i nic poza tym. A znacząco poszerza ofertę swoich usług – zachęca Paweł Wasiak. – My zapewniamy szkolenie z zakresu obsługi klienta, tego jak wygląda realizacja zamówień, czym różnią się np. tłumaczenia zwykłe od przysięgłych itp.

Co ważne, AgencjaTlumaczen.pl szuka franczyzobiorców także w małych miastach.
 Nawet już w sześciotysięcznych – podkreśla Pawel Wasiak.  W tej chwili w Polsce jest ogromny popyt na usługi translatorskie. Zapewnia go nieustająca migracja zarobkowa, otwarte granice, które pozwalają na szybkie i częste przemieszczanie się.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Monika Wojniak-Żyłowska
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €