Interes na paczkach

Korporacja Kurierska buduje sieć partnerskich punktów przyjmowania paczek.
Korporacja Kurierska działa na rynku od 14 lat, obsługując klientów indywidualnych, firmowych i instytucje. W zeszłym roku rozpoczęła budowę sieci partnerskich punktów przyjmowania paczek. Do sieci może przystąpić każda osoba prowadząca działalność handlową lub usługową, która chce poszerzyć swoją ofertę o usługi kurierskie. Korporacja Kurierska szuka również franczyzobiorców, którzy w swej pracy i działalności skupią się głównie na usługach kurierskich, prowadząc profesjonalny punkt przyjmowania przesyłek.
– Nasi franczyzobiorcy to menedżerowie swoich regionów a ich zadaniem jest dotarcie z ofertą do klientów indywidualnych i firmowych. Dlatego ogromną rolę, szczególnie w początkowym okresie działalności, odgrywają systematyczne, sprawdzone, ale jednocześnie niskobudżetowe działania marketingowo-reklamowe – mówi Adam Zając z Korporacji Kurierskiej – Kompleksowe szkolenia przygotowane dla franczyzobiorców pozwalają im dobrze zapoznać się z tym tematem – dodaje.
Franczyzobiorca przyjmuje przesyłki od klientów a ich dostarczaniem zajmują się już sprawdzone firmy kurierskie, których listę wraz z pełnym wachlarzem usług udostępnia partnerom centrala firmy. Wybór przewoźnika oraz generowanie listów przewozowych odbywa się przy pomocy specjalnego panelu wysyłkowego, którego obsługa jest prosta i intuicyjna. Punkty kurierskie świadczą również usługi pakowania oraz oferują do tego celu materiały i akcesoria.
Inwestycja w otwarcie punktu kurierskiego nie powinna przekroczyć 10 tys. zł. W tym zawiera się pełne wyposażenie lokalu w meble (biurko, krzesła, regały z półkami), komputer, drukarkę, wagę z homologacją. Przedsiębiorcy, którzy chcą rozszerzyć jedynie ofertę już działającego punktu usługowego o przyjmowanie przesyłek zainwestują nie więcej niż 2,5 tys. zł. Cena ta zawiera wyposażenie lokalu w wagę z homologacją, opłatę licencyjną i odpowiednie nośniki reklam.
– Rynek usług kurierskich w Polsce ciągle się rozwija – mówi Adam Zając. – Widać duże zainteresowanie tego typu usługami również w mniejszych miastach. Sieć partnerskich punktów przyjmowania paczek nie tylko usprawni działalność kurierską w regionie, ale również będzie okazją do wsparcia przedsiębiorczości na tych terenach – dodaje.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej