Biznes do kompletu

DepilConcept chce otworzyć w przyszłym roku 10 nowych gabinetów. W realizacji planu mogą pomóc multibiorcy i partnerzy innych sieci franczyzowych.
Sieć gabinetów depilacji DepilConcept chce powtórzyć tegoroczny plan otwarć. Na liście planowych lokalizacji znajdują się m.in.: Łódź, Szczecin, Olsztyn, Częstochowa oraz Poznań. W przyszłym roku właściciele licencji master na Polskę mają szansę przegonić pod względem liczby placówek Portugalię, skąd wywodzi się marka, a gdzie działa obecnie 35 salonów.
– Usługi trwałej depilacji są w Portugalii bardziej powszechne i znane już od wielu lat. Nowe gabinety pojawiają się tam znacznie rzadziej niż w Polsce, gdzie fotodepilacja dopiero zdobywa swoją popularność. Potencjał tego rynku dostrzegają także franczyzobiorcy innych sieci franczyzowych, z którymi nawiązujemy współpracę – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.
Swój gabinet DepilConcept otworzyła w Radomiu franczyzobiorczyni innej sieci specjalizującej się w odchudzaniu. Franczyzodawca przyznaje, że podobnych zgłoszeń jest coraz więcej.
– W naszej sieci blisko połowa partnerów prowadzi więcej niż jeden gabinet. Często łączą tę działalność z innymi biznesami. Mamy wśród franczyzobiorców lekarzy i osoby prowadzące firmy rodzinne, a także partnerów innych sieci, którzy szukają nowych źródeł zarobkowania. To wymaga wysokich umiejętności menedżerskich, które są jednym z podstawowych kryteriów dla kandydatów na franczyzobiorców DepilConcept – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Obecnie w sieci działa 25 gabinetów, które otwierane są w miejscowościach powyżej 80 tys. mieszkańców. Optymalny lokal powinien mieć od 30 do 50 m2. Franczyzodawca oferuje pomoc w doborze lokalizacji i gwarantuje pakiet szkoleń dla partnerów i pracowników oraz bieżące wsparcie w prowadzeniu salonu, m.in. w zakresie reklamy czy aspektów księgowo-administracyjnych.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej