Samochody w sieci

Carspot.pl zrzesza wypożyczalnie samochodów z całej Polski. Pomoże też tym, którzy dopiero chcą rozpocząć przygodę z tym biznesem.
W tej chwili Carspot.pl liczy 10 partnerów z różnych stron kraju. Sieć zrzesza wypożyczalnie m.in. z Wrocławia, Zielonej Góry, Poznania, Krakowa, Śląska, Bydgoszczy, Warszawy czy Gdańska.
– Mogą się do nas przyłączyć małe i średnie przedsiebiorstwa, ale też duże wypożyczalnie – mówi Krzysztof Lisowicz, współwłaściciel Carspot.pl. – Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferujemy najem krótko- i długoterminowy, podpisując z klientami umowy nawet na 2-3 lata.
Dla doświadczonych i laików
Już istniejące wypożyczalnie, przystępując do sieci Carspot.pl, zyskają przede wszystkim możliwość dotarcia do szerszego grona klientów.
– Pośredniczymy między klientem a naszym partnerem – tłumaczy Krzysztof Lisowicz. – Zamówienia z danego regionu przekazujemy do realizacji wypożyczalniom, działającym na tym terenie. Zapewniamy system rezerwacji on-line oraz mobilne aplikacje do obsługi zamówień. Jedna przeznaczona jest dla klientów, a druga dla naszych partnerów.
Nie ma opłat za przystąpienie do sieci. Wypożyczalnie – jeśli chcą – mogą zachować swoje dotychczasowe logo. Partner miesięcznie płaci 99 zł abonamentu za dostęp do stworzonego przez Carspot.pl serwisu CMR, który pomaga zarządzać flotą. W przypadku, gdy obsługuje klienta zdobytego przez centralę sieci, płaci też 15 proc. prowizji od kwoty netto wystawionej na fakturze.
– Natomiast od zamówień realizowanych dla klientów z własnej bazy nie ma żadnej prowizji – zapewnia właściciel Carspot.pl.
Carspot.pl oferuje też, w ramach franczyzy, pomoc tym, którzy chcą dopiero otworzyć punkt wypożyczania aut.
– Udostępnimy know-how, doradzimy w doborze lokalizacji oraz, co najważniejsze, pomożemy w doborze, dostarczeniu i finansowaniu floty – zapewnia Krzysztof Lisowicz. – Chcemy, by nowopowstałe wypożyczalnie działały pod logo Carspot.pl.
Potrzeba co najmniej pięciu samochodów dla klientów, aby istnienie wypożyczalni miało sens. Ich zakup to koszt ok. 250 tys. zł.
– Pomożemy w uzyskaniu leasingu albo wynajęciu samochodów od dealerów – deklaruje Krzysztof Lisowicz. – Dzięki temu koszt aut spada do 7-10 tys. zł miesięcznie. Do tego należy doliczyć czynsz za biuro i plac lub garaże, w których parkować będą samochody. To jakieś 3-4 tys. zł miesięcznie. Szacujemy, że właściciel powinien zabezpieczyć środki pieniężne na pierwsze pół roku działalności, zanim biznes zacznie na siebie zarabiać.
W przypadku wypożyczalni powstających pod logo Carspot.pl, ich właściciele będą płacić centrali prowizję od każdego obsłużonego klienta.
– W zamian za przystąpienie do sieci franczyzowej każdy partner otrzymuje wsparcie merytoryczne na wszystkich płaszczyznach działalności, kontakty do sprawdzonych i zaufanych partnerów biznesowych, a przede wszystkim szansę na rozwój i działanie pod renomowaną marką o stabilnej pozycji w branży – podkreśla współwłaściciel Carspot.pl.
Jest jeszcze jedna możliwość podjęcia współpracy z siecią. To propozycja dla tych, którzy prowadzą np. warsztaty czy myjnie samochodowe i chcą poszerzyć swoją ofertę. Też mogą liczyć na pomoc w dofinansowaniu zakupu samochodów i pozyskiwaniu klientów. Z doświadczeń Carspot.pl wynika, że taka forma działalności bardzo dobrze prosperuje i często wypożyczalnia staje się nie dodatkowym, ale równoprawnym biznesem.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej