Po przejściach, to znaczy po rozwodzie, albo w jego trakcie.
– Nie chodzi nam o wyłącznie biznesowe podejście do prowadzenia firmy – podkreśla Krystyna Rek, właścicielka firmy Kobieta i Rozwód. – Nasza franczyzobiorczyni, bo ofertę kierujemy do kobiet, musi na własnej skórze przekonać się, z jakimi problemami mierzą się jej klientki, jak się wtedy czują, jakiego rodzaju wsparcia potrzebują. To daje większą empatię. Wspieramy klientki na każdym etapie, doradzamy jak się ubrać, jak się zachowywać w sądzie, kiedy zabierać głos, co mówić, jakie wnioski i kiedy składać. Dzięki temu kobieta idzie na rozprawę w pełni przygotowana. Jeśli chce, towarzyszymy jej także wówczas. W każdej chwili może też do nas zadzwonić.
Najpierw próba
W tej chwili działają trzy oddziały firmy. Na początku potencjalna franczyzobiorczyni podpisuje z licencjodawcą umowę przedwstępną. Od tego momentu ma pół roku, aby zbudować firmę, znaleźć lokal (najlepiej blisko sądu), przejść szkolenia (na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami) i stworzyć bazę współpracowników. Konieczne jest nawiązanie współpracy z detektywami, psychologami, mediatorami, prawnikami wyspecjalizowanymi w sprawach rozwodowych, bo ich usługi są niezbędne przy prowadzeniu tego rodzaju działalności. Przez te sześć miesięcy nie płaci nic franczyzodawcy. Jeżeli po pół roku jest gotowa, podpisuje umowę właściwą. Wysokość opłaty wstępnej rośnie razem z liczbą sprzedanych licencji. Obecnie wynosi 50 tys. zł, ale przy każdej kolejnej podpisywanej umowie będzie droższa o 5 tys. zł. Licencjodawca może pomóc w uzyskaniu dotacji, np. z Urzędu Pracy. Zapewnia też wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365.
Opłaty miesięczne wynoszą 1 tys. zł netto oraz 5 proc. od miesięcznego obrotu.
– W stosunku do osiąganych obrotów, to nie są wysokie opłaty – zapewnia Krystyna Rek. – Liczba rozwodów wzrasta i zapotrzebowanie na nasze usługi rośnie. Rocznie można się spodziewać około 100 klientek, które podpiszą umowę. Kolejne sto przyjdzie tylko po poradę, do tego należy doliczyć panie, które korzystają wyłącznie z pomocy psychologa. Wystarczy jeden program w telewizji, do którego jesteśmy zaproszone, a natychmiast spływa przynajmniej kilkanaście nowych zapytań od klientek. A takich zaproszeń do mediów, na spotkania, konferencje mamy bardzo dużo.
O najlepszej lokalizacji dla placówek firmy Kobieta i rozwód przeczytasz w artykule Biuro na rozwód na portalu Lokalnabiznes.pl.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 247 [author_pid] => 1076 [author_name] => Monika Wojniak-Żyłowska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mwojniak@profitsystem.pl [author_profile] =>Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z dziennikarstwem związana jest od 2000 roku. Przez wiele lat pracowała w gazetach codziennych, zajmując się m.in. problematyką prawną i samorzadową. Jej publikacje można też znaleźć m.in. w Angorze i prasie turystycznej. Teraz – na portalu Franchising.pl i w miesięczniku "Franchising" – przybliża czytelnikom rynek franczyzy oraz próbuje inspirować młodych przedsiębiorców, szukających pomysłu na własną firmę.
Prywatnie mama Emilki i żona Piotra. Jej pasje to podróże, dobre kryminały i literatura faktu.
[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mowojnia1 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/monika-wojniak-%C5%BCy%C5%82owska-667670136/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116103 [itemserver_id] => 38128 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 623/449/mz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => monika-wojniak-zylowska ) ) [link] => /artykul/9526/franczyza-empatia/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 69017 [country_item] => pl [description] => Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się około 66 tys. par. To pokazuje, jak duża jest grupa docelowa klientów, do których kieruje swoje usługi Kobieta i Rozwód. [path] => f79/644/kobieta-i-rozwod-t.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 272 [itemserver_id] => 31634 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 70066 [country_item] => pl [description] => Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się około 66 tys. par. To pokazuje, jak duża jest grupa docelowa klientów, do których kieruje swoje usługi Kobieta i Rozwód. [path] => 3d3/019/klotnia-fotolia-s-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 31667 ) ) ) [og_image] => f79/644/kobieta-i-rozwod-t.jpg [article_date_formated] => 16.12.2015 [article_day] => Środa [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 69017 [country_item] => pl [description] => Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się około 66 tys. par. To pokazuje, jak duża jest grupa docelowa klientów, do których kieruje swoje usługi Kobieta i Rozwód. [path] => f79/644/kobieta-i-rozwod-t.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 272 [itemserver_id] => 31634 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 69017 [country_item] => pl [description] => Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się około 66 tys. par. To pokazuje, jak duża jest grupa docelowa klientów, do których kieruje swoje usługi Kobieta i Rozwód. [path] => f79/644/kobieta-i-rozwod-t.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 272 [itemserver_id] => 31634 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Kobieta i Rozwód [id] => 1547 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 50000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Centrum rozwodowe [name_length] => 16 [link] => /franczyza/1547/kobieta-rozwod/ [investmentFormatted] => 50 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80197 [country_item] => pl [description] => [path] => 6ec/888/kobieta-i-rozwod.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 267 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 29581 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113261 [country_item] => pl [description] => [path] => a5e/11f/kobieta-i-rozwod-prezentacja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1264 [itemserver_id] => 37059 ) [1] => Array ( [pid] => 113264 [country_item] => pl [description] => [path] => 730/7f7/kobieta-i-rozwod-powitanie-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1267 [itemserver_id] => 37060 ) [2] => Array ( [pid] => 113265 [country_item] => pl [description] => [path] => 590/dbc/kobieta-i-rozwod-ania.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1268 [itemserver_id] => 37061 ) ) ) ) ) )Franczyza z empatią

Kobieta po przejściach, która najlepiej zrozumie emocje i problemy klientów, to idealna franczyzobiorczyni firmy Kobieta i Rozwód.
Po przejściach, to znaczy po rozwodzie, albo w jego trakcie.
– Nie chodzi nam o wyłącznie biznesowe podejście do prowadzenia firmy – podkreśla Krystyna Rek, właścicielka firmy Kobieta i Rozwód. – Nasza franczyzobiorczyni, bo ofertę kierujemy do kobiet, musi na własnej skórze przekonać się, z jakimi problemami mierzą się jej klientki, jak się wtedy czują, jakiego rodzaju wsparcia potrzebują. To daje większą empatię. Wspieramy klientki na każdym etapie, doradzamy jak się ubrać, jak się zachowywać w sądzie, kiedy zabierać głos, co mówić, jakie wnioski i kiedy składać. Dzięki temu kobieta idzie na rozprawę w pełni przygotowana. Jeśli chce, towarzyszymy jej także wówczas. W każdej chwili może też do nas zadzwonić.
Najpierw próba
W tej chwili działają trzy oddziały firmy. Na początku potencjalna franczyzobiorczyni podpisuje z licencjodawcą umowę przedwstępną. Od tego momentu ma pół roku, aby zbudować firmę, znaleźć lokal (najlepiej blisko sądu), przejść szkolenia (na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami) i stworzyć bazę współpracowników. Konieczne jest nawiązanie współpracy z detektywami, psychologami, mediatorami, prawnikami wyspecjalizowanymi w sprawach rozwodowych, bo ich usługi są niezbędne przy prowadzeniu tego rodzaju działalności. Przez te sześć miesięcy nie płaci nic franczyzodawcy. Jeżeli po pół roku jest gotowa, podpisuje umowę właściwą. Wysokość opłaty wstępnej rośnie razem z liczbą sprzedanych licencji. Obecnie wynosi 50 tys. zł, ale przy każdej kolejnej podpisywanej umowie będzie droższa o 5 tys. zł. Licencjodawca może pomóc w uzyskaniu dotacji, np. z Urzędu Pracy. Zapewnia też wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365.
Opłaty miesięczne wynoszą 1 tys. zł netto oraz 5 proc. od miesięcznego obrotu.
– W stosunku do osiąganych obrotów, to nie są wysokie opłaty – zapewnia Krystyna Rek. – Liczba rozwodów wzrasta i zapotrzebowanie na nasze usługi rośnie. Rocznie można się spodziewać około 100 klientek, które podpiszą umowę. Kolejne sto przyjdzie tylko po poradę, do tego należy doliczyć panie, które korzystają wyłącznie z pomocy psychologa. Wystarczy jeden program w telewizji, do którego jesteśmy zaproszone, a natychmiast spływa przynajmniej kilkanaście nowych zapytań od klientek. A takich zaproszeń do mediów, na spotkania, konferencje mamy bardzo dużo.
O najlepszej lokalizacji dla placówek firmy Kobieta i rozwód przeczytasz w artykule Biuro na rozwód na portalu Lokalnabiznes.pl.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej