Firma w ruchu

O przyszłości branży fitness opowiada Krzysztof Kopka, prezes spółki Kravter, która rozwija sieć franczyzowych klubów fitness pod marką 36 Minut.
Czy według pana nadal warto inwestować w biznesy z branży fitness? Czy przypadkiem nie osiągnęła ona już granicznego poziomu wzrostu?
Trend profilaktyki zdrowia poprzez trening staje się bardzo silnie odczuwalny. Coraz więcej osób, także seniorów, widzi potrzebę codziennej, świadomej aktywności fizycznej, która polepsza komfort życia. Przybywa też zachodnich sieci fitness, które decydują się rozwijać swój biznes w Polsce. Szacuje się, że branża fitness w ciągu najbliższych pięciu lat ma się jeszcze potroić, a więc jest to ciągle świetny czas na inwestycję w klub fitness. Zresztą fakt, jak istotna jest to branża pokazuje choćby jedna z największych firm światowych, Apple, która wprowadziła iWatch, który w dużej mierze jest właśnie technologią mierząca naszą dzienną aktywność i motywująca nas do utrzymywania jej na przyzwoitym poziomie.
Ćwiczenia w waszych klubach różnią się od tych w typowych klubach fitness.
Zgadza się. Nasi klubowicze wykonują obwodowy trening siłowo-wytrzymałościowy na maszynach milon. Każdy z ćwiczących dostaje kartę chipową na której zapisywane są wszystkie jego parametry oraz plan treningowy. Po wsunięciu karty do maszyny automatycznie dopasowuje ona obciążenie i zakres możliwego ruchu. Pełny trening zajmuje tylko 36 minut. Rekomendujemy dwa treningi na 10 dni, co zajmuje raptem 3,5 godziny w miesiącu.
Jakie wymagania musi spełnić wasz potencjalny franczyzobiorca?
Osoba, która chciałaby zostać naszym partnerem powinna dysponować kwotą co najmniej 200 tys. zł i zdolnością kredytową na kolejne 400 tys. zł. 100 tys. zł zazwyczaj pochłaniają koszty remontu. Opłata wstępna to wydatek 30 tys. zł. Kluby 36 minut otwierane są w rezydencjalnych i sypialnianych częściach miasta oraz na przedmieściach i w małych miastach w lokalach o powierzchni od 150 do 400 m2. Szacujemy, że inwestycja powinna zwrócić się po upływie około 5 lat.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej