Outlet Centrum idzie za granicę

Kilka nowych rynków i przynajmniej piętnaście nowych lokali w Polsce – to plan odzieżowego franczyzodawcy na 2015 rok.
Sieć dystrybucyjna Outlet Polska Group, główny dostawca sieci Outlet Centrum, ma ponad 50 lokali partnerskich w Polsce, i kilkanaście na całym świecie.
- Jesteśmy obecni na ponad 25 rynkach, a teraz zaczęły otwierać się przed nami także nowe, takie jak Bałkany, Mołdawia czy Kosowo – mówi Jacek Korzeniowski, prezes Fashion Multibrand Distribution Group, spółki - matki Outlet Polska Group.
Na celowniku franczyzodawcy są także m.in. Serbia, Macedonia, Abania, Bośnia, Szwecja, Portugalia, Arabia Saudyjska i Afryka. Ale plany otwarć dotyczą tez krajowego rynku.
- Do końca roku chcemy mieć ok. 15 nowych punktów – mówi Jacek Korzeniowski.
Jego zdaniem kluczem do sukcesu w przypadku sieci Outlet Centrum są niskie ceny ubrań.
- Dzięki długoletniej współpracy z dużymi dostawcami jesteśmy w stanie osiągnąć konkuencyjne ceny. Do naszych partnerów trafiają ubrania za 10-15 proc. wartości z metki – przekonuje Jacek Korzeniowski.
Są to końcówki kolekcji znanych marek, takich jak Lee, Esprit czy Vero Moda, ale także modele, których klienci nie znajdą w innych sklepach w Polsce, pochodzące z hiszpańskich, francuskich czy skandynawskich salonów. W ofercie, oprócz odzieży męskiej i damskiej, sieć ma także odzież dziecięcą, torebki, obuwie i różnego rodzaju akcesoria.
Partnerzy Outlet Centrum zarabiają na różnicy pomiędzy ceną zakupu, a ceną sprzedaży, którą sami ustalają w swoich sklepach.
- Nie narzucamy im poziomu tych cen, choć staramy się pomagać w ich ustaleniu – mówi Jacek Korzeniowski.
Lokal sieci Outlet Centrum powinien mieć co najmniej 80 m2 powierzchni. Koszt jego zatowarowania wynosi ok. 600 zł na m2. Umowa z partnerem podpisywana jest na 18 miesięcy. Sieć nie pobiera dodatkowych opłat miesięcznych, a jedynie jednorazową opłatę wstępną w wysokości 5 tys. zł, którą wykorzystuje na obrandowanie nowopowstającego sklepu.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...