Obietnica zysków

Wymagamy zaangażowania, ale w zamian dajemy biznes z gwarancją rentowności od pierwszego miesiąca działalności – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.
Postawiliście na wąską specjalizację waszych gabinetów. Czy na samej depilacji można w Polsce zarobić?
Specjalizacja okazała się naszym atutem. DepilConcept to obecnie jedyna sieć w Polsce, która oferuje zabiegi depilacji i fotodepilacji. To właśnie skoncentrowanie się na wąskiej dziedzinie pozwoliło nam utrzymać się na rynku, czego nie udało się kilkunastu innym konkurentom, którzy jeszcze kilka lat temu zapowiadali szybki rozwój i liczne otwarcia. Co więcej, średnia sprzedaż w naszych gabinetach wzrosła o 18 proc. w porównaniu do zeszłego roku, a nasi franczyzobiorcy w zaledwie 6 miesięcy od pierwszych otwarć już planują kolejne gabinety, aby zarezerwować sobie wyłączność terytorialną na swoje miasta. Wkrótce jeden z naszych partnerów otworzy swój trzeci gabinet.
Dajcie partnerom gwarancję rentowności – czy to nie ryzykowna obietnica?
Od początku realizujemy koncepcję „gwarancji rentowności”, to znaczy deklarujemy, że franczyzobiorca, który skorzysta z know-how i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności. Rekordowy okazał się otwarty w tym roku drugi już salon DepilConcept we Wrocławiu, który osiągnął zysk w drugim tygodniu funkcjonowania.
Co składa się na powodzenie tego biznesu?
Kluczowy aspekt w tym biznesie to odpowiednia promocja dlatego koncentrujemy się na aktywnym pozyskiwaniu klientów. Promujemy salony naszych franczyzobiorców, organizujemy kampanie w mediach społecznościach oraz aktywnie wdrażamy działania lojalnościowe dla stałych klientów. Postawiliśmy również na cykliczne i intensywne szkolenia partnerów, które w połączeniu ze sprawdzonymi działaniami marketingowymi dały efekt w postaci lepszych wyników sprzedaży.
Rozmawiała Karolina Kazuła
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej