Array ( [article] => Array ( [pid] => 41057 [country] => pl [article_id] => 9230 [article_date] => 2015-05-14 [articletype_id] => 1 [article_title] => Franczyza dla kobiet i o kobietach [article_intro] => Kobieta i Rozwód to nie tytuł poradnika, tylko nazwa konceptu franczyzowego. Czy nietypowy biznes przyjmie się na rynku? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 13 [img_photo_description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [secret] => scrtkdbf2da9d05b5db6b0e17f7fa8d4526e2 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla konsumentów [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => franczyza-dla-kobiet-o-kobietach [article_title_striped] => Franczyza dla kobiet i o kobietach [dir] => article [article_text_photo] =>

Są w życiu momenty, kiedy trzeba podjąć wyjątkowo trudną decyzję. Można tkwić w miejscu albo pójść naprzód. Właśnie w takich sytuacjach jak separacja z małżonkiem, złożenie pozwu rozwodowego czy wniosku o alimenty pomaga firma Kobieta i Rozwód. Krystyna Rek, pomysłodawczyni i zarazem prezes zarządu, postanowiła pomóc kobietom poszkodowanym przez życie, a jednocześnie oferuje pomysł na biznes także skierowany do płci pięknej. Franczyzodawca, który prowadzi swoje biuro w Warszawie, pozyskał już dwóch partnerów.

Nie sprzedamy franczyzy mężczyznom, bo to biznes wyłącznie dla kobiet przedsiębiorczych i komunikatywnych, które przechodzą lub już przeszły w swoim życiu rozwód i chcą wspierać innych. Wśród osób zainteresowanych współpracą są nasze klientki, którym pomagaliśmy podczas rozwodu. Ich średnia wieku to 40-45 lat.  Bardzo często wcześniej zajmowały się prowadzeniem wspólnej firmy z byłym mężem, dlatego są już doświadczone w biznesie – wyjaśnia Krystyna Rek.

Firma organizuje szkolenie, na którym można dowiedzieć się jak należy rozmawiać z klientką. Tutaj liczy się indywidualne podejście, bo i sytuacja każdej kobiety jest inna. Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się blisko 70 tys. małżeństw, podczas gdy w latach 90. było ich 40-45 tys. Średni staż par, które się rozstały wynosi 14 lat, a więc rozwodników ok. 41 lat. Warto również zauważyć, że rozwód jest dwa razy bardziej „popularny” w miastach niż na wsi.

Reklama, która przynosi najlepszy efekt, to programy telewizyjne, do których jestem osobiście zapraszana przynajmniej dwa razy w miesiącu. Przy tym zawsze przedstawiając się podczas nagrania podaję nazwę firmy. Dodatkowo planuję ogólnopolską reklamę obejmującą telewizję, radio, pozycjonowanie strony, linki sponsorowane i artykuły sponsorowane. Wizerunek firmy zostanie wzmocniony wydaniem Poradnika Rozwodowego, którego aktualna wersja ukaże się pod koniec roku – zapowiada Krystyna Rek.

Franczyzodawca poleca wynajem biura na biznes w sąsiedztwie sądu. Opłata licencyjna wynosi 40 tys. zł. W zamian franczyzobiorczyni otrzymuje wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365. Franczyzobiorca przechodzi także kilka szkoleń na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>

Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.

Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /artykul/9230/franczyza-dla-kobiet-o-kobietach/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80662 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => 2c2/b4b/kobieta-i-rozw_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 30020 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80228 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 29580 ) ) ) [og_image] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [article_date_formated] => 14.05.2015 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80228 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 29580 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80228 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 29580 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Kobieta i Rozwód [id] => 1547 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 50000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Centrum rozwodowe [name_length] => 16 [link] => /franczyza/1547/kobieta-rozwod/ [investmentFormatted] => 50 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80197 [country_item] => pl [description] => [path] => 6ec/888/kobieta-i-rozwod.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 267 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 29581 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113261 [country_item] => pl [description] => [path] => a5e/11f/kobieta-i-rozwod-prezentacja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1264 [itemserver_id] => 37059 ) [1] => Array ( [pid] => 113264 [country_item] => pl [description] => [path] => 730/7f7/kobieta-i-rozwod-powitanie-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1267 [itemserver_id] => 37060 ) [2] => Array ( [pid] => 113265 [country_item] => pl [description] => [path] => 590/dbc/kobieta-i-rozwod-ania.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1268 [itemserver_id] => 37061 ) ) ) ) ) )

Franczyza dla kobiet i o kobietach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Są w życiu momenty, kiedy trzeba podjąć wyjątkowo trudną decyzję. Można tkwić w miejscu albo pójść naprzód. Właśnie w takich sytuacjach jak separacja z małżonkiem, złożenie pozwu rozwodowego czy wniosku o alimenty pomaga firma Kobieta i Rozwód. Krystyna Rek, pomysłodawczyni i zarazem prezes zarządu, postanowiła pomóc kobietom poszkodowanym przez życie, a jednocześnie oferuje pomysł na biznes także skierowany do płci pięknej. Franczyzodawca, który prowadzi swoje biuro w Warszawie, pozyskał już dwóch partnerów.

Nie sprzedamy franczyzy mężczyznom, bo to biznes wyłącznie dla kobiet przedsiębiorczych i komunikatywnych, które przechodzą lub już przeszły w swoim życiu rozwód i chcą wspierać innych. Wśród osób zainteresowanych współpracą są nasze klientki, którym pomagaliśmy podczas rozwodu. Ich średnia wieku to 40-45 lat.  Bardzo często wcześniej zajmowały się prowadzeniem wspólnej firmy z byłym mężem, dlatego są już doświadczone w biznesie – wyjaśnia Krystyna Rek.

Firma organizuje szkolenie, na którym można dowiedzieć się jak należy rozmawiać z klientką. Tutaj liczy się indywidualne podejście, bo i sytuacja każdej kobiety jest inna. Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się blisko 70 tys. małżeństw, podczas gdy w latach 90. było ich 40-45 tys. Średni staż par, które się rozstały wynosi 14 lat, a więc rozwodników ok. 41 lat. Warto również zauważyć, że rozwód jest dwa razy bardziej „popularny” w miastach niż na wsi.

Reklama, która przynosi najlepszy efekt, to programy telewizyjne, do których jestem osobiście zapraszana przynajmniej dwa razy w miesiącu. Przy tym zawsze przedstawiając się podczas nagrania podaję nazwę firmy. Dodatkowo planuję ogólnopolską reklamę obejmującą telewizję, radio, pozycjonowanie strony, linki sponsorowane i artykuły sponsorowane. Wizerunek firmy zostanie wzmocniony wydaniem Poradnika Rozwodowego, którego aktualna wersja ukaże się pod koniec roku – zapowiada Krystyna Rek.

Franczyzodawca poleca wynajem biura na biznes w sąsiedztwie sądu. Opłata licencyjna wynosi 40 tys. zł. W zamian franczyzobiorczyni otrzymuje wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365. Franczyzobiorca przechodzi także kilka szkoleń na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €