Są w życiu momenty, kiedy trzeba podjąć wyjątkowo trudną decyzję. Można tkwić w miejscu albo pójść naprzód. Właśnie w takich sytuacjach jak separacja z małżonkiem, złożenie pozwu rozwodowego czy wniosku o alimenty pomaga firma Kobieta i Rozwód. Krystyna Rek, pomysłodawczyni i zarazem prezes zarządu, postanowiła pomóc kobietom poszkodowanym przez życie, a jednocześnie oferuje pomysł na biznes także skierowany do płci pięknej. Franczyzodawca, który prowadzi swoje biuro w Warszawie, pozyskał już dwóch partnerów.
– Nie sprzedamy franczyzy mężczyznom, bo to biznes wyłącznie dla kobiet przedsiębiorczych i komunikatywnych, które przechodzą lub już przeszły w swoim życiu rozwód i chcą wspierać innych. Wśród osób zainteresowanych współpracą są nasze klientki, którym pomagaliśmy podczas rozwodu. Ich średnia wieku to 40-45 lat. Bardzo często wcześniej zajmowały się prowadzeniem wspólnej firmy z byłym mężem, dlatego są już doświadczone w biznesie – wyjaśnia Krystyna Rek.
Firma organizuje szkolenie, na którym można dowiedzieć się jak należy rozmawiać z klientką. Tutaj liczy się indywidualne podejście, bo i sytuacja każdej kobiety jest inna. Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się blisko 70 tys. małżeństw, podczas gdy w latach 90. było ich 40-45 tys. Średni staż par, które się rozstały wynosi 14 lat, a więc rozwodników ok. 41 lat. Warto również zauważyć, że rozwód jest dwa razy bardziej „popularny” w miastach niż na wsi.
– Reklama, która przynosi najlepszy efekt, to programy telewizyjne, do których jestem osobiście zapraszana przynajmniej dwa razy w miesiącu. Przy tym zawsze przedstawiając się podczas nagrania podaję nazwę firmy. Dodatkowo planuję ogólnopolską reklamę obejmującą telewizję, radio, pozycjonowanie strony, linki sponsorowane i artykuły sponsorowane. Wizerunek firmy zostanie wzmocniony wydaniem Poradnika Rozwodowego, którego aktualna wersja ukaże się pod koniec roku – zapowiada Krystyna Rek.
Franczyzodawca poleca wynajem biura na biznes w sąsiedztwie sądu. Opłata licencyjna wynosi 40 tys. zł. W zamian franczyzobiorczyni otrzymuje wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365. Franczyzobiorca przechodzi także kilka szkoleń na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.
Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /artykul/9230/franczyza-dla-kobiet-o-kobietach/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80662 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => 2c2/b4b/kobieta-i-rozw_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 30020 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80228 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 29580 ) ) ) [og_image] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [article_date_formated] => 14.05.2015 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80228 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 29580 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80228 [country_item] => pl [description] => Reklama, która przynosi najlepszy efekt w tym biznesie, to udział w programach telewizyjnych Krystyny Rek, prezes zarządu spółki Kobieta i Rozwód. [path] => d41/eba/kobieta-i-rozwod.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 29580 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Kobieta i Rozwód [id] => 1547 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 50000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Centrum rozwodowe [name_length] => 16 [link] => /franczyza/1547/kobieta-rozwod/ [investmentFormatted] => 50 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 80197 [country_item] => pl [description] => [path] => 6ec/888/kobieta-i-rozwod.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 267 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 29581 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113261 [country_item] => pl [description] => [path] => a5e/11f/kobieta-i-rozwod-prezentacja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1264 [itemserver_id] => 37059 ) [1] => Array ( [pid] => 113264 [country_item] => pl [description] => [path] => 730/7f7/kobieta-i-rozwod-powitanie-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1267 [itemserver_id] => 37060 ) [2] => Array ( [pid] => 113265 [country_item] => pl [description] => [path] => 590/dbc/kobieta-i-rozwod-ania.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1900 [img_height] => 1268 [itemserver_id] => 37061 ) ) ) ) ) )Franczyza dla kobiet i o kobietach

Kobieta i Rozwód to nie tytuł poradnika, tylko nazwa konceptu franczyzowego. Czy nietypowy biznes przyjmie się na rynku?
Są w życiu momenty, kiedy trzeba podjąć wyjątkowo trudną decyzję. Można tkwić w miejscu albo pójść naprzód. Właśnie w takich sytuacjach jak separacja z małżonkiem, złożenie pozwu rozwodowego czy wniosku o alimenty pomaga firma Kobieta i Rozwód. Krystyna Rek, pomysłodawczyni i zarazem prezes zarządu, postanowiła pomóc kobietom poszkodowanym przez życie, a jednocześnie oferuje pomysł na biznes także skierowany do płci pięknej. Franczyzodawca, który prowadzi swoje biuro w Warszawie, pozyskał już dwóch partnerów.
– Nie sprzedamy franczyzy mężczyznom, bo to biznes wyłącznie dla kobiet przedsiębiorczych i komunikatywnych, które przechodzą lub już przeszły w swoim życiu rozwód i chcą wspierać innych. Wśród osób zainteresowanych współpracą są nasze klientki, którym pomagaliśmy podczas rozwodu. Ich średnia wieku to 40-45 lat. Bardzo często wcześniej zajmowały się prowadzeniem wspólnej firmy z byłym mężem, dlatego są już doświadczone w biznesie – wyjaśnia Krystyna Rek.
Firma organizuje szkolenie, na którym można dowiedzieć się jak należy rozmawiać z klientką. Tutaj liczy się indywidualne podejście, bo i sytuacja każdej kobiety jest inna. Z danych GUS wynika, że co roku rozwodzi się blisko 70 tys. małżeństw, podczas gdy w latach 90. było ich 40-45 tys. Średni staż par, które się rozstały wynosi 14 lat, a więc rozwodników ok. 41 lat. Warto również zauważyć, że rozwód jest dwa razy bardziej „popularny” w miastach niż na wsi.
– Reklama, która przynosi najlepszy efekt, to programy telewizyjne, do których jestem osobiście zapraszana przynajmniej dwa razy w miesiącu. Przy tym zawsze przedstawiając się podczas nagrania podaję nazwę firmy. Dodatkowo planuję ogólnopolską reklamę obejmującą telewizję, radio, pozycjonowanie strony, linki sponsorowane i artykuły sponsorowane. Wizerunek firmy zostanie wzmocniony wydaniem Poradnika Rozwodowego, którego aktualna wersja ukaże się pod koniec roku – zapowiada Krystyna Rek.
Franczyzodawca poleca wynajem biura na biznes w sąsiedztwie sądu. Opłata licencyjna wynosi 40 tys. zł. W zamian franczyzobiorczyni otrzymuje wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365. Franczyzobiorca przechodzi także kilka szkoleń na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej