Muszkieterowie szkolą oficerów frontowych

W supermarketach Intermarché rusza program szkoleń dla menedżerów. Franczyzobiorcy chcą podnieść kwalifikacje swoich ludzi.
Półtora roku ma potrwać cykl szkoleń rozwijających umiejętności zarządzania personelem i sklepem dla kierowników Intermarche. Pomysł szkolenia zrodził się po badaniu, w którym wzięło udział 380 menedżerów. Na jego podstawie centrala zdecydowała, że kierownikom przydałaby się m.in. dodatkowa wiedza i umiejętności z dziedziny zarządzania personelem. Szkolenia pozwolą między innymi na zapoznanie się z narzędziami angażowania i motywowania pracowników czy stylami kierowania.
Pakiet szkoleń, organizowany pod hasłem Akademia Kierowników ma pomóc Muszkieterom w realizacji strategii Polska CAP 2020. Zgodnie z nią firma planuje do 2020 roku uruchomić w Polsce 295 nowych supermarketów spożywczych Intermarché oraz 205 z branży dla domu i ogrodu - Bricomarché.
- By osiągać cele biznesowe potrzebni są zaangażowani pracownicy, na których największy wpływ ma profesjonalna kadra menedżerska. Dlatego też podnoszenie kwalifikacji kierowników jest kluczem do sukcesu. To właśnie oni odpowiadają za pracę całego personelu sklepu, a z personelem na co dzień mają kontakt Klienci. A nawet jeden niezadowolony klient to dla sklepu realna strata w skali całego roku – wyjaśnia Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów .
Szkolenie z zarządzania rozpocznie cykl modułów treningowych. Kolejne poruszą kwestie takie jak zarządzania handlowego, w tym umiejętność planowania i kontroli budżetu i obrotów czy metody radzenia sobie z trudnymi, stresującymi sytuacjami w pracy kierownika. Szkolenia będą odbywać się w kilku lokalizacjach i obejmą kierowników sklepów, kierowników zmianowych oraz kierowników działów. Oprócz samych szkoleń, uczestnicy otrzymają zadania rozwojowe, które będą realizowali podczas pracy w sklepie. Będą to zadania ściśle powiązane z działaniami, należącymi do codziennych obowiązków kierowników. Ponadto proces edukacyjny zostanie wsparty elementami e-learningowymi.
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 260 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 219 supermarketów Intermarché i 109 Bricomarché. W Centrali Grupy w Poznaniu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 14 tys. osób.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej