Mobilna kosmetyczka

Z Abacosun można współpracować na pięć sposobów - stacjonarnie i mobilnie.
W ostatnich latach gabinety kosmetyczne przeżywały trudne chwile. Wiele lokali zniknęło z rynku. Przyczyniły się do tego m.in. portale zakupów grupowych, które przyzwyczaiły klientów do wysokich zniżek i spowodowały dewaluację wielu usług. Widać jednak, że branża kosmetyczna powoli podnosi się z kolan. Pod koniec minionego roku franczyzowe firmy kosmetyczne częściej informowały o nowych otwarciach. Poprawę na rynku zauważa także Abacosun, firma wyposażająca gabinety kosmetyczne.
- W ostatnim czasie notujemy większe zainteresowanie naszą ofertą franczyzową – przekonuje Magdalena Senderska, dyrektor handlowy firmy.
Abacosun współpracę franczyzową proponuje od ok. 2 lat. Do tej pory uruchomił we franczyzie kilkanaście gabinetów, a z kilkoma kolejnymi współpracuje.
- Dla potencjalnych partnerów mamy pięć różnych propozycji współpracy i opracowujemy kolejne – zapewnia Magdalena Senderska.
Partnerzy Abacosun mogą na minimalnej powierzchni 35 m2 otworzyć salon urody - gabinetem kosmetyczny z recepcją. W zależności od tego, czy właściciel lokalu zdecyduje się na pielęgnację twarzy (prasujemy zmarszczki), czy ciała (prasujemy cellulit), czy jedno i drugie, cena pakietu franczyzowego będzie kosztować od 37 do 64 tys. zł. To wystarczająca kwota na wyposażenie gabinetu w niezbędny sprzęt. Firma zapewnia unikatowe, chronione patentami urządzenia. Ich sprzedaż jest głównym źródłem dochodu Abacosun. Ci, którzy owierają salony urody, oprócz zakupu sprzętu w ramach pakietu franczyzowego, powinni także co miesiąc nabywać kosmetyki Abacosun do pielęgnacji twarzy i ciała o wartości minimum 350 zł. Poza tym nie obowiązują ich żadne inne opłaty.
Inny format biznesu to instytuty urody. - W przypadku salonów oferujemy gotowe pakiety, natomiast instytuty urody opierają się na indywidualnej koncepcji, którą opracujemy z każdym zainteresowanym. Przy tym inwestycja będzie już wyższa i zaczyna się od 200 tys. zł. Lokal powinien liczyć co najmniej 80 m2. Do tego właściciele instytutów urody zobowiązani są do miesięcznej opłaty franczyzowej w wysokości 350 zł od jednej kabiny zabiegowej. Opłata nie może jednak przekroczyć 1100 zł – tłumaczy Magdalena Senderska.
Ostatnia propozycja to mobilna kosmetyczka. Pakiet urządzeń z walizką kosztuje ok. 14 tys. zł i wiąże się tylko z obowiązkiem zaopatrywania się w kosmetyki Abacosun.
- To jednak nieco trudniejsze zadanie, ponieważ taka kosmetyczka musi sama dojeżdżać do klientów i odpowiednio zadbać o swoją promocję – mówi Magdalena Senderska.
Abasocun nie precyzuje wymagań dotyczących lokalizacji gabinetów kosmetycznych, bez względu na to, o którą formę współpracy chodzi.
- Najlepiej jednak, żeby nie były to centra dużych miast, ponieważ kobiety nie lubią pokazywać się w tłumie zaraz po zabiegach – mówi Magdalena Senderska. Dodaje, że nie jest jednak to jednak warunek konieczny.
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej