Czas na Herbatę i na biznes

Franczyzodawca herbaciarni coraz częściej nawiązuje współpracę z właścicielami sklepów, którzy chcą uzupełnić jego ofertę.
Herbatę pije praktycznie każdy z nas, ale nie każdy kupuje ją w specjalistycznych sklepach. W punktach dedykowanych temu trunkowi możemy jednak kupić bardziej wyszukane smaki oraz akcesoria do zaparzania. Można także dowiedzieć się więcej o gatunku herbaty, na który się zdecydowaliśmy.
- Główny nacisk w szkoleniach personelu i partnerów kładziemy na edukację. Uczymy jak pić, zaparzać i przechowywać herbatę. Tłumaczymy także jak rośnie i jest produkowana oraz jaka jest jej historia – mówi Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.
Logo firmy Czas na Herbatę pojawia się w ponad stu punktach sprzedaży w całej Polsce. Najwięcej, bo 70 sklepów współpracuje w formacie partnerskim, zaś 14 w ramach franczyzy. - Model partnerski funkcjonuje z powodzeniem w mniejszych miastach i poza centrami handlowymi. Umożliwia on wprowadzenie do dotychczasowej oferty naszych herbat. W przypadku franczyzy średnia powierzchnia sklepów wynosi 25 m2 w centrach handlowych miast powyżej 100 tys. mieszkańców – wyjaśnia Marta Głowska.
W pierwszym przypadku należy zainwestować minimum 1 tys. zł, a w przypadku pełnej franczyzy – minimum 50 tys. zł. Kwota ta obejmuje projekt lokalu oraz jego umeblowanie. Franczyzodawca Czasu na Herbatę jest otwarty także na współpracę z już działającymi sklepami.
- Wartością dodaną z pewnością będzie wtedy baza stałych klientów wypracowana na danym rynku. W połączeniu z naszym modelem biznesowym i szkoleniowym będzie najlepszym startem po zwiększone zyski. Franczyzobiorca jest zobowiązany do regularnych zakupów herbaty, kawy i ziół w atrakcyjnych cenach na zasadzie wyłączności – dodaje dyrektor ds. rozwoju sieci.
A jakie pytanie najczęściej zadają inwestorzy? - Najtrudniejsze są jak zwykle początki - poznawanie tematu sprzedaży herbaty i rynku. Wcześniej należy oczywiście wybrać dobrą lokalizację, w czym pomagamy, np. negocjując warunki najmu lokalu w centrum handlowym. Najczęściej pojawia się pytanie o liczbę potencjalnych klientów. Na bazie naszego 18 letniego doświadczenia jesteśmy w stanie określić parametry i możliwości zarobku. Robimy symulację przychodów – zapewnia Marta Głowska. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej