Bankier i sklepikarz mogą dorobić

Partnerami GlobBox.net, prowadzącymi punkty odbioru paczek, są właściciele różnych biznesów.
- Wiele osób nie ma czasu czekać na kuriera w domu. Preferują oni nadawanie oraz odbieranie przesyłek w dogodnym dla siebie miejscu oraz czasie. W tym celu stworzyliśmy Punkty Paczkowe GlobBox.net. Korzystają z nich także firmy internetowe, które muszą dostarczyć klientowi zakupiony produkt – wyjaśnia genezę powstania firmy Anna Sapeta, odpowiedzialna za pozyskiwanie partnerów.
Firma współpracuje już z ponad 700 przedsiębiorcami, w tym z sieciami handlowymi i usługowymi, np. spożywczym Lewiatanem i Rabatem oraz z siecią oddziałów bankowych Credit Agricole. Punkty paczkowe znajdują się nie tylko w osiedlowych supermarketach i bankach, ale także w biurach podróży, sklepach wędkarskich, a nawet w kinie. Ostatnio GlobBox.net pojawił się w Krakowie, Warszawie oraz Jaworznie. Przedsiębiorcy nawiązując współpracę mogą podwyższyć swoje dotychczasowe przychody.
- Posiadamy nasze punkty zarówno w centrach handlowych, jak i w małych miejscowościach, gdzie dojazd do najbliższej poczty jest utrudniony. Najważniejsze jest dobre oznakowanie, które przekazujemy partnerowi oraz zaangażowanie prowadzącego biznes. Udostępniamy przedsiębiorcom aplikację umożliwiającą nadawanie oraz odbieranie przesyłek. Dostarczamy także następujące materiały: cenniki, ulotki, kody rabatowe, naklejki do reklamy zewnętrznej – wylicza Anna Sapeta.
Podpisanie umowy współpracy nie wiąże się z żadnymi kosztami. GlobBox.net prowadzi szkolenia, które mają na celu nauczyć partnerów m.in. pozyskiwanie stałych klientów oraz skuteczną walkę z konkurencją firm kurierskich. A ta jest naprawdę silna. Na licencji dostępne są m.in. TaniKurier.Info oraz epaka.pl. Prezes tej ostatniej podpowiada gdzie ten rodzaj działalności może się powieść.
- Właśnie w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców biznes sprawdza się najlepiej. W tym biznesie wyjątkowo trudno wybrać idealną lokalizację. Nie wymagamy, aby lokal był w ścisłym centrum. Ważne jednak, żeby znajdował się na parterze, posiadał miejsce parkingowe, a widoczna i oklejona witryna będzie najtańszą formą reklamy - Dariusz Chornicki, prezes spółki Epaka.pl. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej