Prowizja od 30 miliardów euro

Franczyzobiorcy pomogą firmie Dotacje Export Group pozyskać środki z Unii Europejskiej dla przedsiębiorstw z sektora MŚP.
Dotacje Export Group, firma specjalizująca się w pozyskiwaniu dotacji unijnych, planuje do czerwca 2015 roku otworzyć 50 biur franczyzowych. Placówki mają obsługiwać mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Strategia firmy jest odpowiedzią na polską politykę rozwoju regionalnego, która zakłada pozyskanie z budżetu unijnego 32 miliardy euro w latach 2014-2020 na inicjatywy lokalne. Pieniądze będą kierowane do sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Stawka jest wysoka, dlatego Dotacje Export Group chce pełnić kluczową rolę w doradztwie przy pozyskiwaniu dotacji unijnych. Firma zamierza zagospodarować niszę i skoncentrować się na obsłudze drobnych przedsiębiorców, którzy dotychczas mieli utrudniony dostęp do specjalistycznych usług związanych z pozyskiwaniem wsparcia finansowego od UE. – Branża dzieli się na profesjonalne firmy zainteresowane walką o dotacje dla projektów o wartości co najmniej kilku milionów złotych oraz na amatorów, którzy piszą skazane na niepowodzenie niskiej jakości wnioski o dotacje dla małych firm – mówi Piotr Buchalski, prezes Dotacje Export Group.
Firma chce wyjść naprzeciw właścicielom mniejszych firm i fachowo wesprzeć ich w staraniach o pieniądze unijne. – Budujemy sieć lokalnych biur doradczych z profesjonalnym wsparciem merytorycznym i procedurami gwarantującymi wysoką jakość usług. Mocny nacisk kładziemy na szkolenia naszych franczyzobiorców i ich pracowników. Stosujemy te same co instytucje przyznające dofinansowanie procedury sprawdzania i oceny projektów – mówi Piotr Buchalski.
Koszt inwestycji w biuro franczyzowe Dotacje Export Group wynosi od 45 do 70 tys. zł. Wysokość kwoty uzależniona jest od lokalizacji biura, jego powierzchni i liczby pracowników. Franczyzobiorcy zarabiają na przygotowaniu wniosków o dotacje unijne oraz na prowizji za ich przyznanie. Zwrot z inwestycji następuje już w pierwszym roku działalności. (mk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej