Reklama na otwarcie

Przed uruchomieniem punktu organizujemy Dzień Otwarty dla klientów - mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point.
Jakie działania marketingowe i reklamowe najlepiej sprawdzają się w przypadku nowo otwartego punktu zajmującego się wybielaniem zębów?
Zawsze przed uruchomieniem punktu, wspólnie z partnerem, planujemy Dzień Otwarty, którego mottem przewodnim jest pokazanie jak najszerszej grupie potencjalnych klientów, że zabiegi wybielania zębów są proste, szybkie, komfortowe i co ważne - bezpieczne. Akcentujemy też atrakcyjną cenę i skuteczność zabiegów. Warto z odpowiednim wyprzedzeniem zadbać o poinformowanie jak największej liczby osób o takim wydarzeniu. Wykorzystujemy do tego internet, kolportaż specjalnie przygotowanych ulotek, prasę, marketing szeptany.
Czy klienci przekonali się już do usługi wybielania zębów?
Często ludzie boją się tego typu zabiegów. Naszym zadaniem jest pomóc partnerowi w zmianie sposobu myślenia potencjalnych klientów. Do tego jednak potrzeba więcej działań niż tylko jednorazowego przedsięwzięcia. Dlatego wspieramy lokalne akcje i przeprowadzamy ogólnopolskie działania marketingowe, których celem jest nie tylko pokazanie naszej marki. Chcemy uświadamiać, że większość obaw dotyczących zabiegów wybielania zębów to w naszym przypadku mity. Punkty Whitening Point, wyspecjalizowane w usłudze wybielania zębów, służą merytorycznym wsparciem klientów, którzy chcieliby zachować biały uśmiech na zawsze.
Na czym polega szkolenie partnerów, gdzie się odbywa, ile czasu trwa?
Szkolenie Whitening Point jest dwuetapowe, składa się z części teoretycznej i praktycznej. Podczas tej pierwszej partnerzy zdobywają wiedzę na temat firmy, metod działania i wspierania oraz otrzymują szczegółową wiedzę na temat samej procedury zabiegu wybielania zębów. Ta część kończy się testem wiedzy teoretycznej. Etap drugi to praktyczna nauka wykonywania zabiegów na modelach. Szkolenie łącznie trwa ok. 5-6 godzin. Przyszli partnerzy i franczyzobiorcy, w zależności do lokalizacji, mają możliwość odbycia szkolenia we Wrocławiu albo w Warszawie. W ramach szkoleń dla personelu punktów Whitening Point prezentujemy komputerowy system zarządzania placówką, który pozwala również na prowadzenie komunikacji z klientami.
rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej