Lejdis idą w Polskę

Cztery nowe szkoły w Polsce i pierwsze kroki poza granicami kraju – to plany na przyszłość sieci Lejdis Studio.
Rynek fitness w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Z raportu Deloitte Europe wynika, że w naszym kraju działa około 2,4 tys. prywatnych siłowni i fitness klubów. Według ekspertów branży to wciąż za mało, by zaspokoić apetyt klientów, którzy coraz chętniej i częściej spędzają wolny czas na salach ćwiczeń.
- Rynek nie znosi próżni, a popyt determinuje podaż. Odkąd pole dance i inne alternatywne formy fitnessu podbiły serca Polek, szkoły takie jak nasza przeżywają oblężenie. To jest idealny moment na otwarcie własnej placówki, bo te istniejące nie są w stanie zaspokoić rosnących potrzeb – mówi Jarosław Tomczewski, współwłaściciel sieci Lejdis Studio. - Od miesięcy obserwujemy skokowy wzrost zainteresowania oferowanymi przez nas zajęciami, z uwagi na ogólny trend związany z aktywnym trybem życia Polek. Tendencja jest wzrostowa również za sprawą licznych ambasadorek branży ze świata celebrytów, jak chociażby Anna Mucha, która wyznała niedawno, że pole dance to jej ulubiona forma ćwiczeń i powinien być uznany za taniec narodowy.
Pod marką Lejdis Studio działają obecnie trzy placówki własne (dwie w Łodzi i jedna w Zgierzu) oraz pięć franczyzowych: w Warszawie, Zduńskiej Woli, Pabianicach, Stalowej Woli i Olsztynie. Studia oferują urozmaicone zajęcia (m.in. taniec na kołach, pole dance, stretching, body building, burleska, taniec na szpilkach, czy ćwiczenia na płaski brzuch) i kładą nacisk na niewielką liczebność grup. Do końca 2015 roku franczyzodawcy chcieliby otworzyć jeszcze cztery szkoły w miastach liczących powyżej 500 tys. mieszkańców.
- Postawiliśmy sobie za cel otwarcie placówek w każdym dużym mieście w Polsce, w związku z czym aktywnie poszukujemy franczyzobiorców. Aktualny duży popyt sprawia, iż otwarcie nowej placówki każdorazowo kończy się ogromnym sukcesem i przynosi znaczne profity – mówi Jarosław Tomczewski. - W planach mamy otwarcie największej szkoły pole dance i fitnessu w Europie i rozwój poza granicami kraju.
Lokal, w którym powstanie Lejdis Studio musi mieć co najmniej 120 m2. Wybór lokalu w dużej mierze determinowany jest przez budżet franczyzobiorcy.
- Doradzając przy wyborze, bierzmy pod uwagę możliwości finansowe i potrzeby sieci – staramy się dobrać rozwiązanie, które pogodzi oba te interesy – mówi franczyzodawca. - Identyfikacja wizualna jest dla nas niezwykle ważna, dlatego wystrój każdego studia musi być stworzony według wzoru.
Kwota inwestycji w biznes na licencji Lejdis Studio wynosi minimum 35 tys. zł, z czego 10 tys. zł wynosi koszt wstępnej opłaty licencyjnej, a min. 25 tys. zł – remont i adaptacja pomieszczeń oraz wyposażenie szkoły. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł, a na fundusz marketingowy co roku należy wnieść 3 tys. zł. Każdy partner otrzymuje wsparcie na wszystkich etapach prowadzenia działalności. Dawca licencji oferuje również autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców oraz ich pracowników obejmujący podstawy oraz specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania i bieżącej działalności szkoły. Instruktorzy i instruktorki otrzymają wszystkie informacje dotyczące stworzonego przez Lejdis Studio programu zajęć.
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej