Szybkie cięcie

Haircut Express ma patent na ekspresowe strzyżenie. Firma właśnie wchodzi do Polski.
Haircut Express to sieć fryzjerska, która od innych różni się błyskawicznym tempem strzyżenia, jednolitą ceną bez względu na fryzurę oraz niewielką powierzchnią salonu. Klient płaci za usługę przed zabiegiem w specjalnym terminalu, a następnie oddaje paragon i oddaje go fryzjerowi. Szybkie tempo strzyżenia możliwe jest dzięki zastosowaniu specjalnego sprzętu oraz technik fryzjerskich suchego cięcia. Na wykonanie usługi potrzeba 15 minut. Równie ważne jak szybkie strzyżenie jest także utrzymanie czystości w salonie i dokładna oraz skuteczna dezynfekcja urządzeń. Do tej pory pod logo Haircut Express powstały na Ukrainie 44 salony fryzjerskie, w tym 28 franczyzowych. Teraz franczyzodawca chce zadebiutować na polskim rynku. Pierwsze ekspresowe cięcie w naszym kraju może mieć miejsce już wkrótce, bowiem centrala liczy, że partnerów znajdzie na Targach Franczyzy w Warszawie 16-18 października. Firma planuje także uruchomić placówki własne.
Inwestycja w biznes wynosi minimum 50 tys. zł. Franczyzodawca pobiera opłatę miesięczną dopiero od chwili, kiedy biznes stanie się rentowny. Zwrot z inwestycji następuje, zdaniem przedstawicieli Haircut Express, po 6-12 miesiącach. Wymagany do prowadzenia działalności lokal powinien mieć 23-45 m2 powierzchni. Powinien ponadto spełniać kilka dodatkowych kryteriów: szklana witryna, możliwość wstawienia klimatyzatora. Pożądaną lokalizacją salonów Haircut Express są centra handlowe, centra miast lub duże osiedla oraz okolice węzłów komunikacyjnych.
- Mężczyźni stanowią większość naszych klientów, ponieważ chcą mieć szybko i niedrogo wykonaną usługę. Nie potrzebują do tego recepcji, w której obsługa będzie proponowała kawę czy herbatę. Liczne grono klientów stanowią także kobiety. Za zwykłe podcięcie włosów lub wyrównanie grzywki zapłacą w innym salonie fryzjerskim kilka razy tyle co w Haircut Express, podczas gdy do wykonania wymienionych usług potrzeba kilkunastu minut. Zrezygnowaliśmy z wyszukanych fryzur, których wykonanie jest czasochłonne. Mamy swoją specjalizację, a przy tym zatrudniamy profesjonalistów. Pracę w Haircut Express znajdą fryzjerzy z minimum dwuletnim doświadczeniem – wyjaśnia działanie konceptu Liliya Sidelnyk, menedżer ds. franczyzy.
Oferta franczyzowa Haircut Express opiera się na opatentowanej technologii szybkiego strzyżenia "Pick Up". Technika opisuje dokłądnie podręcznik operacyjny, a w praktyce franczyzobiorca i jego personel uczą się na zorganizowanych dla nich szkoleniach.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej