Carrefour bez urlopu

Francuska sieć powiększyła się w wakacje o 20 nowych supermarketów.
20 sklepów w ośmiu województwach – to bilans otwarć Carrefour na przełomie lipca i sierpnia. Nowe punkty powstały w dużych miastach: Warszawie, Katowicach, Łodzi, Krakowie, Kielcach i Toruniu, ale też w mniejszych miejscowościach: Pruszczu Gdańskim, Bochni, Starym Sączu i Czyżewie. Najmniejszą z lokalizacji, w której zagościła francuska marka jest Kołacin w województwie łódzkim.
Franczyzodawca tłumaczy, że ich koncept został pomyślany w ten sposób, by sprawdził się w niemal w każdym regionie. Uniwersalna oferta opiera się na trzech markach – Carrefour Express convenience (przeznaczonego dla lokalizacji miejskich), Globi (małe miejscowości i tereny wiejskie) oraz Carrefour Express mini market (o uniwersalnym charakterze). Więcej o wymogach lokalowych można przeczytać na portalu LokalNaBiznes.pl.
- Oferta sklepów franczyzowych Carrefour została tak skonstruowana, aby bez względu na miejsce prowadzonej działalności przynosiła ich właścicielom wymierne efekty. Każda lokalizacja analizowana jest przez nas indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany do lokalnych warunków. Co ważne, zapewniamy naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Otwarcie 20 nowych placówek w wakacje to kolejny dowód na to, że nasz model franczyzy skutecznie odpowiada na potrzeby przedsiębiorców w całym kraju i prężnie rozwija się na rynku - mówi Marek Lipka, Dyrektor Franczyzy Carrefour Polska.
Współpraca w sieci Carrefour obejmuje szereg elementów, od wyboru i dopasowania oferty produktów do potrzeb klientów, przez sprawną logistykę, działania marketingowe, aż po doradztwo przy rozwiązywaniu bieżących problemów. Warunki inwestycji są kalkulowane indywidualnie dla każdego lokalu i formatu sklepu.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej