Ekobiznes zarabia na kilka sposobów

Sklepy Żółty Cesarz zajmują się nie tylko sprzedażą zdrowej żywności. Franczyzodawca zna sposób na zwiększenie zysków.
Pod logo Żółtego Cesarza działa 9 sklepów ze zdrową żywnością, w tym 8 franczyzowych, a wszystkie w dużych miastach – oprócz stolicy, także w Krakowie, Toruniu, Gdyni, Bydgoszczy i Grudziądzu. Ponadto firma organizuje głodówki lecznicze i różne warsztaty, na których promowany jest zdrowy styl życia. Niedawno ruszył także sklep internetowy z takim asortymentem jak owoce, warzywa, nabiał i przetwory realizujący zamówienia 24 godziny po wirtualnych zakupach.
- Aby zrozumieć rynek zdrowej żywności, trzeba utożsamiać się z nim. Właściciel ekologicznego sklepu nie może jedzenia z fastfoodu zagryzać suplementami diety z apteki, a przy tym palić jak smok. Jednocześnie nie wymagamy doświadczenia w biznesie, ponieważ tego uczymy naszego przyszłego franczyzobiorcę na szkoleniu, w trakcie którego także poznaje produkty i uczy się kontrolować ich jakość – wyjaśnia Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci.
Prowadzenie sklepu Żółty Cesarz można połączyć z gabinetem udzielającym porad dietetycznych, a niektóre z punktów serwują bioposiłki, w tym zupy, ciastka i kawę. Zainteresowani inwestycją w biznes powinni dysponować kwotą 70-80 tys. zł oraz lokalem o powierzchni 60-100 m2. Najlepiej, jeśli sklep ze zdrową żywnością znajduje się w centrum dużego miasta, na osiedlu lub przy ulicach z dużym ruchem pieszych. Podana kwota inwestycji zawiera opłatę licencyjną w wysokości 8 tys. zł, zaś co miesiąc franczyzobiorca wpłaca na konto funduszu marketingowego 300 zł.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej