Powstanie lodowy potentat
Nestle połączy swój amerykański oddział zajmujący się produkcją lodów z Dreyer`s Grand Ice Cream
Największa na świecie korporacja zajmująca się produkcją żywności – szwajcarska Nestle – połączy swój amerykański oddział zajmujący się produkcją lodów z Dreyer`s Grand Ice Cream, amerykańskim potentatem na rynku zimnych przysmaków. Nestle już teraz jest właścicielem 23 procent akcji amerykańskiego partnera. Po sfinalizowaniu transakcji jej udział wzrośnie do 66 procent i będzie odpowiadał wartości 2,4 mld dolarów. Dreyer`s Grand Ice Cream jest właścicielem jednej z najpopularniejszych marek lodów w USA (Godiva), poza tym kontroluje sieć kawiarni Starbucks.
Do Nestle należą takie znaki towarowe jak Haagen Dazs, Butterfinger i Drumstick. W wyniku fuzji powstanie firma, która będzie mogła równać się z angielsko-holenderskim Unileverem pod względem wartości sprzedaży lodów.
Więcej: Gazeta Wyborcza, 18 czerwca 2002Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej