Gabinet kosmetyczny w małym mieście

Dla Yasumi ważniejsza jest zasobność portfeli potencjalnych klientów, niż liczba mieszkańców miasta, gdzie planuje otwarcie.
Yasumi działa w Polsce od ponad 10 lat. Pod szyldem sieci funkcjonuje 40 punktów Yasumi Epil wyspecjalizowanych w usługach depilacyjnych, 12 gabinetów Yasumi Slim, w których klientki mogą poddać się zabiegom wyszczuplającym i 48 salonów Yasumi Instytut Zdrowia i Urody (kompleksowa pielęgnacja twarzy i ciała). Od początku roku firma zanotowała 9 nowych otwarć.
- Większość z nich to Instytuty Zdrowia i Urody, czyli nasz najbardziej kompleksowy wariant. Zauważyliśmy tu wyraźne odwrócenie trendu – jeszcze kilka lat temu szczególnym zainteresowaniem przedsiębiorców cieszył się franczyzowy koncept Epil, który w latach 2011-2012 uruchomił aż 40 punktów, a obecnie najbardziej dynamicznie rozwija się właśnie sieć Instytutów – mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju Yasumi.
We wrześniu pierwszych klientów przywitają dwie nowe placówki – w Gdańsku i Suchym Lesie, 16-tysięcznej miejscowości w województwie wielkopolskim. Wybór małego ośrodka na lokalizację dość ekskluzywnego salonu może dziwić, ale Artur Kołecki przekonuje, że liczba ludności nie jest tu najważniejszym kryterium:
- Większą uwagę zwracamy na potencjał miejsca – jaki jest średni przychód na mieszkańca, ile wynosi stopa bezrobocia, jaka jest polityka władz miejskich wobec biznesu. Małe miasteczko w pobliżu dużej aglomeracji rokuje zupełnie inaczej, niż gmina w uboższych regionach, stąd przy podejmowaniu decyzji kierujemy się raczej oceną struktury społecznej - tłumaczy.
W najbliższych miesiącach franczyzodawca poloży nacisk na wzmocnienie obecności marki w województwach zachodniopomorskim i lubelskim, w których działa najmniej salonów. Firma planuje też kontynuować ekspansję za granicą – w tym roku powstały pierwsze Instytuty w Austrii i Kazachstanie.
- Nie szukaliśmy partnerów za granicą, inicjatywy wyszły od samych inwestorów – są to osoby związane z Polską, które zetknęły się z Yasumi i powstanowiły poprowadzić biznes pod naszym szyldem. Partner z Kazachstanu studiował w Krakowie i po powrocie do kraju zdecydował się na współpracę z nami. Planujemy rozszerzać działalność w tym regionie – zapowiada Artur Kołecki.
(mt)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

New York Pizza Department
Pizzerie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...