Centrum Dystrybucji Image wchodzi na rynek SPA

Nowe usługi poszerzą ofertę Instytutów Kosmetologii i salonów fotoepilacji.
Centrum Dystrybucji Image, franczyzodawca Instytutów Kosmetologii i gabinetów fotoepilacji Beautiful Skin chce spróbować swoich sił w branży SPA. Swoim partnerom – zarówno obecnym, jaki i potencjalnym – zaoferuje poszerzenie oferty placówek w ramach programu Spa & Wellness. Minimalna inwestycja w wyposażenie wynosi 150 tys. zł netto.
- Podobnie jak w przypadku Instytutu Kosmetologii, jak i Salonu Image, inwestor może skorzystać z kompleksowego wsparcia, zaczynając od doboru personelu i projektu lokalu – mówi Arkadiusz Wojtczak, manager ds. partnerstwa Image. – Chcemy przenieść nasze osiemnastoletnie doświadczenie działalności w branży kosmetycznej także do SPA. Inwestor, otwierając taki ośrodek, potrzebuje wsparcia ekspertów podczas złożonych przygotowań do otwarcia, a także już podczas pracy SPA.
Franczyzodawcy cały czas pracują też nad rozwojem swoich sieci. W sierpniu miało miejsce otwarcie Instytutu Kosmetologii i Medycyny Estetycznej w Opolu Lubelskiem, działającego na zasadzie "day spa". Na ponad 200 m2 funkcjonuje pięć pomieszczeń zabiegowych – dwa do ciała, dwa do twarzy, a także pomieszczenie do manicure oraz pedicure.
- Oferta Instytutu jest bardzo szeroka. W każdym z naszych konceptów staramy się zaoferować klientowi maksymalnie szeroką ofertę, aby każdej osobie zaproponować najskuteczniejsze rozwiązania – mówi Arkadiusz Wojtczak.
W Instytucie Image w Opolu Lubelskim można, oprócz zabiegów, które są od lat na rynku, takich jak usuwanie owłosienia, fale radiowe, skorzystać także z nowości na rynku kosmetologii i medycyny estetycznej.
- Nie stawiamy sobie planów otwarć placówek. Każde otwarcie wiąże się z dużym nakładem pracy, trzeba mu się maksymalnie poświęcić, aby w dniu otwarcia wszystko funkcjonowało we właściwy sposób. Z tego względu stawiamy na jakość współpracy i długotrwałe relacje z inwestorami – twierdzi menedżer.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej