Franczyza do jednej bramki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pochodzący z portugalskiej Madery piłkarz, syn sprzątacza w jednym z lokalnych klubów, nie przypuszczał, że 20 lat później będzie miał 95 milionów fanów na Facebooku a w sezonie zarobi 17 milionów euro. Ta kwota może być zresztą jeszcze wyższa. Wszystko za sprawą odzieżowej marki CR7. Nie od dziś wiadomo, że geniusz piłki ma rozdzielną uwagę – świetnie odnajduje się na boisku i dba o swój wizerunek medialny. Okazuje się, że w biznesie jest równie dobry, jak w drużynie Realu Madryt.

Piłkarski przydomek CR7 (inicjały + numer 7 na koszulce klubowej Realu Madryt i reprezentacji Portugalii) stał się nazwą marki, której właścicielem od 2008 roku jest Cristiano Ronaldo. Sklepy CR7 działają w Portugalii na licencji franczyzowej. Oferują modę męską, w tym koszule, bieliznę, a wkrótce także eleganckie obuwie. Zawodnik podkreśla, że sygnowane jego nazwiskiem buty produkowane są w kraju.

- Z dumą i radością informuję o swojej najnowszej kolekcji butów Cristiano Ronaldo Footwear, w całości wykonanych w Portugalii. Już w lutym 2015 roku będziecie mogli kupić własną parę. Jakość, komfort i wyrafinowanie – tak w skrócie można je opisać – reklamował w jednym ze swoich wpisów na Facebooku.

Piłkarze klasy Cristiano Ronaldo raczej nie muszą martwić się o swoją emeryturę, ale zamiast odcinać kupony wolą zarabiać na swoim wizerunku. David Beckham współpracuje z marką H&M, Jakub Błaszczykowski zainwestował w park rozrywki Kubatura w Opolu, a Radosław Majdan wyprodukował własną linię perfum i otworzył studio tatuażu.
(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €