Franczyza bez zobowiązań

Przed rokiem Yasumi wprowadziło nową markę – magicPot. Dziś ocenia jej osiągnięcia.
Koncept magicPot wystartował przed rokiem. Jak dotąd jego franczyzodawcy, spółce Yasumi, udało się pozyskać 11 partnerów. - Uważamy to za sukces – twierdzi Marzena Maria Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w Yasumi.
Kupując licencję magicPot można wystartować z biznesem w branży kosmetycznej od zera, ale też uzupełnić ofertę już działającego gabinetu. W ramach pakietu franczyzowego partner otrzymuje komplet specjalistycznych urządzeń kosmetycznych, jak magicPot, Eye Lift, Slim Beauty. Umożliwiają one poszerzenie zakresu usług o m.in. peeling kawitacyjny i sonoforezę ultradźwiękową. Oprócz tego franczyzobiorca pozyskuje zestaw kosmetyków Yasumi, elementy identyfikacyjne, uniform dla kosmetyczki z logo magicPot oraz pokrowiec na łózko zabiegowe.
- Nie pobieramy opłat za korzystanie z marki oraz opłat marketingowych. Partner ma swobodę działania. Wiąże się z nami umową, ale poza zakupem systemu obliguje go ona jedynie do zakupu kosmetyków Yasumi za kwotę min. 200 zł miesięcznie – tłumaczy Marzena Maria Pawlik.
Właściciele istniejących już salonów kosmetycznych, kupując franczyzę magicPot, powinni w swoich lokalach wygospodarować specjalny kącik, w którym pojawi się urządzenie i gdzie będą wykonywane zabiegi. Mogą zachować dotychczasowe logo swojej firmy, ale powinni dodatkowo umieścić szyld magicPot w salonie. Zakup pakietu partnerskiego na wyposażenie gabinetu wymaga inwestycji na poziomie 29,9 tys. zł.
Spółka Yasumi działa w branży od 2003 roku. Oprócz magicPot Yasumi ma swoim portfelu jeszcze cztery inne koncepty franczyzowe: Yasumi Epil - gabinety fotoepilacji i fotoodmładzania, Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody, Yasumi Slim - gaibnety kosmetyczne i modelowania sylwetki oraz Tanrei Instytut Piękna Estetyki.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej