Zapach znaleziony w Saragossie

Hiszpańska marka perfum chce podbić polski rynek. Czy polskie nosy i portfele pokochają hiszpańskie zapachy?
Equivalenza to hiszpańska marka, która oferuje perfumy, kosmetyki perfumowane oraz zapachy do domu. Firma powstała trzy lata temu w Saragossie, a dziś marka jest obecna w 30 krajach Europy, Ameryki, Afryki oraz Bliskiego Wschodu, gdzie działa ponad 600 sklepów. W Polsce firma zadebiutowała w ubiegłym roku, gdzie otworzyła dwa sklepy w Warszawie, a teraz rozpoczyna poszukiwanie pierwszych franczyzobiorców.
- Oferujemy klientom bogaty zestaw perfum dla wszystkich członków rodziny oraz produktów zapachowych do domu, które sprzedajemy pod naszą marką. Nad wszystkimi zapachami pracuje zespół specjalistów, dzięki czemu możemy zaproponować klientom wysokiej jakości perfumy w przystępnej cenie. Ta filozofia sprawiła, że marka Equivalenza została bardzo ciepło przyjęta na europejskich rynkach – mówi Angeles Berdejo, dyrektor generalny Equivalenza Europe.
Sklepy z zapachami Equivalenza najczęściej są otwierane w centrach handlowych oraz przy handlowych ulicach największych miast. Optymalna powierzchnia sklepu to 35-55 m2. Znalezienie odpowiedniego lokalu leży w gestii potencjalnego franczyzobiorcy, ale może on liczyć na pomoc franczyzodawcy w znalezieniu najlepszej lokalizacji. Na inwestycję trzeba przeznaczyć ok. 20 tys. euro. Equivalenza nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci ani za funkcjonowanie w niej.
Franczyzobiorca otrzymuje meble oraz materiały wizerunkowe potrzebne do urządzenia sklepu zgodnie z wymaganiami sieci. Przystąpienie do sieci daje mu również dostęp do szerokiej gamy produktów: perfum, pachnących kosmetyków, zapachów do domu czy świec. Przyszły właściciel sklepu z perfumami Equivalenza przechodzi szkolenie wstępne, może też liczyć na wsparcie w momencie, gdy jego biznes już ruszy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej