Lime po nowemu

Dystrybutor e-papierosów przygotowuje nowy koncept franczyzowy. Zarzeka się, że franczyza będzie tania i przyniesie szybki zwrot z inwestycji. Sprawdzimy.
Firma Lime rozpoczęła sprzedaż e-papierosów w pierwszym kwartale ubiegłego roku. Od tego czasu pod logo sieci powstało 50 punktów partnerskich i 4 autoryzowane punkty sprzedaży. Do końca kwietnia do grona autoryzowanych punktów sprzedaży ma dołączyć 6 kolejnych.
- Chcemy stopniowo, ale skutecznie rozwijać markę Lime na polskim rynku. Naszym partnerem może zostać każdy, zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca, który prowadzi już własny biznes – zapowiada Dawid Woźniak, specjalista ds. współpracy z partnerami.
Właściciel sieci sprzedaży e-papierosów pracuje właśnie nad nową formą współpracy z partnerami. W ręce franczyzobiorców zostanie przekazany punkt promocyjny, gdzie całkowity wkład finansowy obejmujący również zatowarowanie, ma się zamknąć w 10 tys. zł. Franczyzodawca deklaruje, że inwestycja powinna się zwrócić w ciągu 3-4 miesięcy. W przypadku wyspy handlowej koszt inwestycji zależy od wybranego wariantu umeblowania.
Punkty sprzedaży Lime powstają w miejscowościach mających co najmniej 50 tys. mieszkańców. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom zatowarowanie, umeblowanie, sprzęt elektroniczny oraz materiały marketingowe, gwarantuje również szkolenie personelu oraz systemy do składania zamówień.
- Lokal, w którym będzie mieścił się punkt sprzedaży e-papierosów Lime powinien mieć co najmniej 20 m2 powierzchni. Idealna lokalizacja to centrum handlowe lub ulica o dużym natężeniu ruchu pieszego. Oczywiście zapewniamy potencjalnym franczyzobiorcom pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu – deklaruje Dawid Woźniak.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej