Biznes na pewniaka

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przejęty od franczyzodawcy salon DepilConcept to nie jest pana pierwszy biznes?
Od trzech lat prowadzę własną agencję reklamową, specjalizującą się w organizacji różnego rodzaju eventów oraz produkcji poligraficznej. Z branżą kosmetyczną nie byłem związany ani trochę, ale wcześniej interesowałem się franczyzą samą w sobie. Przyjaciel wspomniał mi, o możliwości oddania w posiadanie już funkcjonującego salonu kosmetycznego w Piasecznie. Zainteresowało mnie to.

Jakie były warunki przejęcia placówki?
Otrzymałem możliwość przejęcia funkcjonującego salonu wraz z już zatrudnionymi doświadczonymi kosmetyczkami. To bardzo pomogło w podjęciu konkretnej decyzji. Miałem też dostęp do wszelkich interesujących mnie informacji finansowych.

W jaki sposób wdrażał się pan w biznes?
Odbyłem całą serię rozmów i szkoleń prowadzonych przez franczyzodawcę. Z czasem pojawiło się wiele wyzwań z trochę obcej dla mnie branży, na które nie przygotują nawet najlepsze szkolenia na świecie. Jednak parę łyków codzienności i wsparcie franczyzodawcy pomogły się z nimi uporać.

Jak ocenia pan pierwsze miesiące działalności? Widać poprawę wyników pod pana okiem?
Jestem bardzo zadowolony z decyzji. Salon generuje zyski już od pierwszego miesiąca moich „rządów”, ale mam świadomość, iż jest to zasługa dobrej pracy poprzedniego właściciela. Mam wiele pomysłów i pracuję mocno nad rozwojem salonu, ale jeszcze za wcześnie na ocenę poprawy wyników.

Rozmawiał (gum)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €