Franczyza pod krawatem

Pabianicki producent eleganckiej odzieży męskiej rozpoczął pozyskiwanie franczyzobiorców.
Marka Pawo powstała ćwierć wieku temu. W kolekcjach firmy dominuje moda biznesowa, ale w sklepie można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual, czyli eleganckich ubrań na co dzień. Sieć sprzedaży firmy liczy dziś 26 salonów, z których już teraz 5 prowadzą franczyzobiorcy, choć Pawo nigdy nie pozyskiwało partnerów do współpracy.
- To franczyza znalazła nas, a nie my franczyzę, bowiem pierwsi partnerzy zgłosili się do nas sami – wyjaśnia Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający spółki. – Wspólnie dopracowaliśmy nasz model i jesteśmy gotowi, by udostępnić go kolejnym franczyzobiorcom. Zamierzamy też zachęcać franczyzobiorców do otwierania kolejnych sklepów, co już teraz jest standardem w naszej sieci.
Salony Pawo otwierane są w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców. Mają średnio ok. 80 m2 powierzchni, a na inwestycję w sklep trzeba przeznaczyć ok. 2,5 tys. zł na każdy m2 powierzchni salonu (w kwocie tej ujęte są koszty adaptacji lokalu). Firma nie pobiera jednak opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Właścicielem towaru w sklepie pozostaje firma Pawo i to ona zarządza dostawami oraz końcówkami kolekcji. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz wsparcie podczas negocjacji z centrum handlowym.
Poza ubraniami, Pawo zamierza walczyć o klienta jakością obsługi. - W każdym salonie Pawo pracuje certyfikowany doradca wizerunku, który podczas indywidualnego spotkania z klientem pomaga mu zmienić swój wygląd i wprowadza go w najważniejsze zasady dress code – mówi Marek Ziółkowski.
(emka)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...