Kurier dostarczy biznes

Przemysław Hozner prowadził hurtową sprzedaż odzieży z Wielkiej Brytanii. Gdy ceny przesyłek wzrosły, otworzył firmę TaniKurier.Info.
TaniKurier.Info jest nową, dopiero rozwijającą się siecią franczyzową. Pierwsze kroki na polskim rynku firma stawiała w styczniu 2014 roku, dziś ma już 7 punktów – we Wrocławiu, Tychach, Łukowie, Bielsku-Białej, Wejherowie, Jeleniej Górze i w Sulechowie. Franczyzodawca, Przemysław Hozner, planuje podpisać do końca kwietnia 6 umów na otwarcie kolejnych jednostek.
Zanim Przemysław Hozner zainteresował się branżą kurierską, prowadził firmę zajmującą się hurtową sprzedażą odzieży sportowej. Towar kupował głównie w Wielkiej Brytanii i wysyłał do Polski. Interes dobrze się kręcił, zamówień przybywało, a koszty przesyłek były coraz wyższe. W 2012 roku Przemysław Hozner postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i założył firmę kurierską GMD Investment Limited, która zarządza portalem TaniKurier.info.
- Ten rok dał mi szansę na zdobycie doświadczenia w branży kurierskiej. Przy okazji obserwowałem, jak ten biznes funkcjonuje w Polsce i pod koniec 2013 roku postanowiłem stworzyć własną sieć franczyzową - mówi Przemysław Hozner. - Zależy mi na zbudowaniu sieci, w której punkty od pierwszego dnia będą przynosić zyski, a nie spłacać swoje własne zadłużenie.
Franczyzobiorca nie musi posiadać własnego samochodu. TaniKurier.Info współpracuje z firmami dostawczymi DPD i K-ex, które odbierają i dostarczają przesyłki na terenie Polski i Unii Europejskiej. Podstawowym warunkiem dołączenia do sieci jest założenie działalności gospodarczej oraz posiadanie lokalu powyżej 20 m2. Ważne, żeby punkt nie znajdował się na uboczu, bo utrudnia to pozyskanie nowych klientów. Po stronie partnera leży wyposażenie lokalu i zakup wagi z certyfikatem europejskim oraz materiałów reklamowych - zazwyczaj są to koszty rzędu kilkuset złotych.
Po podpisaniu umowy z TaniKurier.Info franczyzobiorca otrzymuje własną stronę www, dwa kasetony reklamowe, tablicę PCV z logo firmy, cennik usług oraz blankiety nadawcze do przesyłek. Dodatkowo partner może liczyć na wsparcie techniczne. Obsługa systemu internetowego jest bardzo prosta, nie są więc wymagane żadne szkolenia. Firma planuje znaczne powiększenie swojej sieci w najbliższych miesiącach. Do końca bieżącego roku ma działać 40 jednostek franczyzowych oraz 5 własnych.
- Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma dużymi firmami spożywczymi, które są zainteresowane utworzeniem Punktu w swoich sklepach. Planujemy też rozbudowę naszego pionu handlowego i zwiększenie zatrudnienia do 10 osób - mówi Przemysław Hozner.
(mt)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej