Dochodowy taniec na rurze

Popularność pole dance sprawia, że szkoły tańca na rurze rosną jak grzyby po deszczu.
Co łączy Madonnę, Fergie i Cindy Crawford? - Wszystkie pod niebiosa wychwalają zalety pole dance, czyli tańca na rurze. W ślad za celebrytkami poszły miliony kobiet z całego świata, które na własnej skórze, a raczej mięśniach, chciały sprawdzić czy taniec na rurze to rzeczywiście taki dobry sposób na kształtowanie sylwetki. Jedną ze szkół pole dance, która powstała na fali popularności tych nowoczesnych form fitnessu jest łódzkie Lejdis Studio.
Zaczynaliśmy w 2012 od niewielkiego lokalu z kameralną salą do ćwiczeń, bo nie wiedzieliśmy, jak społeczeństwo przyjmie Pole Dance, czyli potocznie mówiąc taniec na rurze, jako nową metodę fitness. Nasze obawy okazały się jednak bezpodstawne, ponieważ szybko okazało się, że jest bardzo duże zapotrzebowanie na takie nowoczesne formy aktywności fizycznej. Wiele osób chce uczyć się pole dance, czyli wspomnianego już tańca na rurze, burleski – kobiecego tańca pełnego zmysłowości i elegancji, ale też nowych form z pogranicza tańca i fitnessu takich jak Aerial dance (zajęcia na kole cyrkowym) czy TRX (zajęcia na taśmach podwieszonych do sufitu) – wyjaśnia Jarosław Tomczewski, menadżer Lejdis Studio.
Popularność pole dance sprawiła, że po roku Lejdis Studio uruchomiło w Łodzi drugą, dużo większą szkołę tańca. W tym samym czasie w sieci pojawiła się pierwsza placówka franczyzowa, która działa w Zduńskiej Woli. Kolejne franczyzowe Lejdis Studio zostały otwarte w lutym 2014 roku w Olsztynie i Stalowej Woli, a na przełomie marca i kwietnia do sieci dołączą placówki w Pabianicach i w Warszawie. Łodzianie chcą się okopać w stolicy i zapowiadają, że powstanie tu kilka placówek Lejdis Studio.
Koszt zakupu licencji Lejdis Studio Pole Dance to 10 tys. zł. Na dostosowanie lokalu do wymagań sieci trzeba przeznaczyć 15 tys. zł, a całość inwestycji powinna zamknąć się w kwocie 50 tys. zł. Franczyzobiorca musi też co miesiąc wnosić 1 tys. zł opłaty za funkcjonowanie w sieci, a raz na rok pobierana jest opłata marketingowa, która wynosi 3 tys. zł.
Lokal, w którym powstanie Lejdis Studio musi mieć co najmniej 130 m2. Szkoły pole dance należące do sieci Lejdis Studio będą powstawać w miejscowościach liczących więcej niż 10 tys. mieszkańców. Franczyzobiorcy przechodzą cykl szkoleń i warsztatów, które mają im pomóc w prowadzeniu działalności. Specjalistyczne kursy przechodzi również personel, a instruktorzy tańca są szkoleni zgodnie z autorskim programem Lejdis Studio.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej