Mariaż Carrefoura i Lukoil trwa już od ponad roku. W jego ramach kolejne stacje Lukoil upodabniać się będą do marketów spożywczych - sklepów otwartych 24 godziny na dobę, oferujących szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Dostawcą asortymentu jest francuski Carrefour (który wcześniej próbował już podobnej kooperacji z BP). Do listopada ubiegłego roku pod wspólnym szyldem uruchomiono 22 stacje i jak dotąd liczba ta utrzymuje się na stałym poziomie.
- Wszystkie placówki czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sklepy funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie działa 6 placówek. Innowacyjny koncept cieszy się dużą popularnością wśród klientów – informuje biuro prasowe Carrefour. - Firma Carrefour Polska jest zadowolona ze współpracy z naszym partnerem Lukoil Polska.
Pytanie, czy nastrojów nie popsuje bojkot stacji Lukoil, do którego zaczęto w Polsce nawoływać po wybuchu kryzysu politycznego na Krymie. W ciągu pierwszych dwóch dni fanpage „Nie tankuje na LUKOILu” zdobył ponad 10 tys. polubień. Dziś na Facebook’u już go nie ma, a siła bojkotu nieco zelżała. Znaczna część jego propagatorów zdała sobie sprawę, że bojkot Lukoila oznacza w gruncie rzeczy bojkot polskich rafinerii. Bo to właśnie tam (rafinerie Lotosu i Orlenu) rosyjska sieć zaopatruje stacje na terenie Polski. Na dodatek blisko 100 proc. ropy naftowej płynącej z krajowych dystrybutorów i tak pochodzi z Rosji. Rezygnując z zakupów na Lukoilu pozbawimy jego centralę zarobku z prowizji. Nie da się ukryć, że rykoszetem oberwie też Carrefour…
(gum)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>
Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/8388/carrefour-oberwie-lukoil/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77195 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 228 [itemserver_id] => 26443 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77196 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => 477/328/lukoil_carrefour_stacja.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 26444 ) ) ) [og_image] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [article_date_formated] => 21.03.2014 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77195 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 228 [itemserver_id] => 26443 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 77195 [country_item] => pl [description] => Centrala Carrefoura przyznaje, że ceni sobie współpracę z Lukoilem. Pytanie, czy perspektywa bojkotu rosyjskiej sieci nie da się we znaki również Francuzom. [path] => a4a/166/lukoil_carrefour.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 228 [itemserver_id] => 26443 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Carrefour [id] => 400 [type] => 1 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 100000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety [name_length] => 9 [link] => /franczyza/400/carrefour/ [investmentFormatted] => 100 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 172053 [country_item] => pl [description] => [path] => edc/8cd/carrefour.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 219 [itemserver_id] => 41316 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 89115 [country_item] => pl [description] => [path] => 25d/787/carrefour-sklepy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 239 [itemserver_id] => 35766 ) ) ) ) ) )Czy Carrefour oberwie za Lukoil?

Na współpracy obu sieci może położyć się cieniem bojkot rosyjskich stacji paliw.
Mariaż Carrefoura i Lukoil trwa już od ponad roku. W jego ramach kolejne stacje Lukoil upodabniać się będą do marketów spożywczych - sklepów otwartych 24 godziny na dobę, oferujących szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Dostawcą asortymentu jest francuski Carrefour (który wcześniej próbował już podobnej kooperacji z BP). Do listopada ubiegłego roku pod wspólnym szyldem uruchomiono 22 stacje i jak dotąd liczba ta utrzymuje się na stałym poziomie.
- Wszystkie placówki czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sklepy funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie działa 6 placówek. Innowacyjny koncept cieszy się dużą popularnością wśród klientów – informuje biuro prasowe Carrefour. - Firma Carrefour Polska jest zadowolona ze współpracy z naszym partnerem Lukoil Polska.
Pytanie, czy nastrojów nie popsuje bojkot stacji Lukoil, do którego zaczęto w Polsce nawoływać po wybuchu kryzysu politycznego na Krymie. W ciągu pierwszych dwóch dni fanpage „Nie tankuje na LUKOILu” zdobył ponad 10 tys. polubień. Dziś na Facebook’u już go nie ma, a siła bojkotu nieco zelżała. Znaczna część jego propagatorów zdała sobie sprawę, że bojkot Lukoila oznacza w gruncie rzeczy bojkot polskich rafinerii. Bo to właśnie tam (rafinerie Lotosu i Orlenu) rosyjska sieć zaopatruje stacje na terenie Polski. Na dodatek blisko 100 proc. ropy naftowej płynącej z krajowych dystrybutorów i tak pochodzi z Rosji. Rezygnując z zakupów na Lukoilu pozbawimy jego centralę zarobku z prowizji. Nie da się ukryć, że rykoszetem oberwie też Carrefour…
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej