White & Beauty szczerzy zęby

Inwestycja w gabinet kosmetyczny, w którym będzie realizowana usługa wybielania zębów, wynosi 50 tys. zł.
Jak cię widzą, tak cię piszą - choć większość osób nie przyznaje się do oceniania innych po wyglądzie, coraz więcej i częściej inwestujemy w swój wizerunek. Korzysta z tego White & Beauty - sieć gabinetów specjalizujących się w laserowym wybielaniu zębów. W Polsce działa już 24 placówek tej marki. White & Beauty bazuje na zagranicznych wzorcach, w USA i Europie Zachodniej wybielanie zębów wyszło poza stomatologię stając się odrębną usługą kosmetyczną.
- W przeciągu kilku następnych lat rynek wybielania zębów w Polsce ulegnie diametralnej zmianie, tak jak to się stało na zachodzie Europy, gdzie 90 proc. klientów wybiela zęby w gabinetach kosmetycznych. To zasługa ceny zabiegu, która zwykle jest o połowę niższa, niż u stomatologów – mówi Dariusz Durlik, koordynator ds. rozwoju sieci. Najtańsza usługa wybielania zębów w gabinecie White & Beauty kosztuje 99 zł.
Właściciele salonów kosmetycznych w miastach do 100 tys. mieszkańców mogą założyć punkt White & Beauty Spot. Wymaga to wydzielenia pomieszczenia zabiegowego o powierzchni minimum 10 m2. W tym wypadku biznes będzie kosztował 15 tys. zł, miesięczna opłata franczyzowo-marketingowa wyniesie 200 zł. W miastach powyżej 100 tys. mieszkańców możemy założyć gabinet White & Beauty, potrzebny do tego jest lokal o powierzchni ok. 40 m2. Koszt inwestycji wyniesie wtedy 50 tys. zł, a miesięczna opłata franczyzowa 600 zł. W tym wariancie wyposażenie gabinetu pozwala na obsługę dwóch klientów jednocześnie.
Zarówno w gabinetach White & Beauty jak i punktach White & Beauty Spot stosowana jest brytyjska metoda wybielania zębów Lucid Ray. Na ten moment White & Beauty jest jedyną firmą w Polsce stosującą tą właśnie metodę. Obsługi aparatury franczyzobiorca uczy się na dwuetapowym szkoleniu, po którym uzyskuje certyfikat Lucid Ray. White & Beauty posiada licencję od brytyjskiego partnera, na podstawie której wystawia certyfikaty. Szkolenie jest podzielone na część teoretyczną i praktyczną, która pozwala opanować obsługę aparatury Lucid Ray. – Natura pracy powoduje, że mile widziani są franczyzobiorcy z doświadczeniem w branży kosmetycznej, ale jego brak nie stanowi przeszkody w prowadzeniu gabinetu – dodaje Dariusz Durlik.
- Ciągle rozwijamy naszą ofertę. Umożliwiamy franczyzobiorcom łączenie kilku biznesów. W jednym z punktów przy gabinecie kosmetycznym W&B powstało solarium – podaje przykład koordynator ds. rozwoju sieci White & Beauty.
(mbw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej