Franczyzodawcy się szkolą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jaką rolę spełnia konferencja Best Franchise, której już drugą edycję organizuje w marcu Polska Organizacja Franczyzodawców?
Jesień stoi pod znakiem Targów Franczyzy - imprezy dedykowanej przedsiębiorcom zainteresowanym poprowadzeniem biznesu na licencji franczyzowej. W jednym miejscu odwiedzający mają szansę porozmawiania z przedstawicielami ponad stu sieci i porównania wszystkich ofert. Dodatkowo potencjalni franczyzobiorcy biorą udział w wykładach, na których mogą dowiedzieć się jak wybierać franczyzodawcę i weryfikować opłacalność biznesu. W wiosennej konferencji Best Franchise biorą z kolei udział franczyzodawcy - menedżerowie i właściciele sieci. W trakcie dwudniowych seminariów spotkają się około stu przedstawicieli firm działających na licencji. Reprezentują oni większość branż, dlatego bardzo cenna jest wymiana poglądów i doświadczeń z różnych sektorów gospodarki. Na przykład franczyzodawcy z branży gastronomicznej dzielą się doświadczeniami związanymi z wprowadzeniem do swoich sieci możliwości realizowania zamówień składanych przez internet. Konferencja jest o tyle wyjątkowa, że łączy spotkanie menedżerów sieci partnerskich i franczyzowych ze specjalistycznymi szkoleniami.

Jakie tematy będą poruszane przez wykładających ekspertów?
W gronie ekspertów znajdą się prawnicy, specjaliści ds. marketingu, psychologowie oraz trenerzy biznesu. Wszystkie wykłady dotyczą praktycznych kwestii związanych z zarządzaniem siecią. Będzie m.in. mowa o zapisach prawnych regulujących wysokość cen w placówkach franczyzowych. Chodzi o to, jak prowadzić politykę cenową zgodnie z prawem, aby uniknąć takiej kary, jaką UOKiK nałożył na Sphinx. O skutecznym geomarketingu opowie przedstawiciel firmy badawczej GfK Polonia, zaś o korzystnych rozwiązaniach podatkowych w sieciach franczyzowych - doradca podatkowy z Advicero Tax. Gościem specjalnym pierwszej edycji konferencji był w 2013 roku prof. Grzegorz Kołodko. Tym razem jednym z prelegentów będzie Wojciech Eichelberger, psycholog, trener, autor publikacji dotyczących prowadzenia biznesu.

rozmawiał (dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €