Kosmetyczka na swoim

Inwestycję w salon urody BodyConcept można w 70 proc. sfinansować za pomocą leasingu.
BodyConcept powstało pięć lat temu w Portugalii, w tym czasie firma otworzyła w zachodniej części Półwyspu Iberyjskiego ponad 50 salonów, z których 47 prowadzą franczyzobiorcy. W Polsce działają na razie dwie placówki – jedna własna i jedna prowadzona przez franczyzobiorcę, ale w tym roku liczba punktów działających pod logo BodyConcept w naszym kraju ma się podwoić.
– Wyraźnie widać, że sytuacja na rynku ulega poprawie, a przedsiębiorcy wykazują coraz większe zainteresowanie branżą kosmetyczną, również naszą ofertą franczyzową. To pozwala zakładać, że do końca roku w naszej sieci będą działały dwa kolejne salony. Chcielibyśmy, żeby jeden z nich działał na południu Polski – mówi Marta Szymczak, dyrektor operacyjny marki BodyConcept.
Przedstawiciele BodyConcept zapewniają, że ich pomysł na biznes sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Wszystko za sprawą różnych wariantów współpracy, które dostosowane są do miast o różnej wielkości i różnym potencjale rynku.
Inwestycja we własny salon BodyConcept to ok. 200 tys. zł, ale nawet 70 proc. tej kwoty można sfinansować za pomocą leasingu. W kwocie tej uwzględniono wydatki na wyposażenie salonu, sprzęt oraz szkolenia dla franczyzobiorcy i jego personelu. Franczyzobiorca otrzymuje także wsparcie marketingowe i pomoc w prowadzeniu salonu przez cały czas trwania współpracy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej