Chata (Wielko)Polska

Do Chaty Polskiej dołączyły dwa sklepy zlokalizowane w Poznaniu.
Pierwszy sklep ogólnospożywczy Chaty Polskiej powstał w 1997 roku. Sieć rozwinęła się do ponad 180 punktów, które znajdują się w pięciu województwach zachodniej Polski. Dominuje Wielkopolska, gdzie pod koniec 2013 roku powstały dwa sklepy franczyzowe. Oba znajdują się w stolicy regionu - w Poznaniu. Pierwszy ze sklepów znajduje się w centrum miasta i posiada rozbudowane działy produktów świeżych, takie jak nabiał, mięso, wędliny, warzywa i pieczywo. Druga poznańska lokalizacja znajduje się w części miasta, która ciągle się rozbudowuje.
Oprócz otwierania nowych sklepów franczyzowych Chata Polska pozyskuje również partnerów, którzy chieliby działać pod nowym szyldem. - Sytuacja ta przekłada się na realne korzyści, które widoczne są w najistotniejszych parametrach biznesowych sklepu, takich jak: wzrost obrotu, który kształtuje się średnio na poziomie 30 proc., wzrost liczby konsumentów, wzrost koszyka zakupowego oraz szybsza rotacja towarów. Konkurencja ze strony dyskontów nie jest już dla nas zagrożeniem - twierdzi Bogusław Dytko, franczyzobiorca Chaty Polskiej w Kożuchowie.
Każdego roku Chata Polska powiększa się średnio o 20 nowych sklepów. Powierzchnia sprzedaży - od 50 do 900 m2 pozwala dopasować lokal do jednego z 4 formatów: VIP, premium, standard, partner. Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży oraz w zakresie merchandisingu. Prowadzi także szkolenia dla pracowników oraz oferuje wsparcie marketingowe. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w sklepach, takie jak plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane cyklicznie akcje konsumenckie - konkursy i loterie.
Chata Polska umożliwia także zatowarowanie sklepów w hurtowniach Marol i Top Ceny. Sieć zapewnia obsługę własnego centrum dystrybucyjnego z dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Franczyzobiorca może liczyć na profity wynikające z umów z ponad 200 producentami. Każdy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie opiekuna, a w sprzedaży znajdują się dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, która gromadzi 160 produktów.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej