Była Biedronka, będzie Dyskont

Pierwsze sklepy ogólnospożywcze ruszyły pod koniec roku. Ich właścicielem jest Czerwona Torebka.
Do tej pory niekwestionowanymi liderami na rynku dyskontów była Biedronka i Lidl. Pierwszą z wymienionych sieci w latach 90. założył Mariusz Świtalski, ale sprzedał ją portugalskiej spółce Jeronimo Martins. Tym razem Czerwona Torebka, w której radzie nadzorczej zasiada poznański biznesmen, rozpoczęła budowę nowej sieci dyskontów pod logo... Dyskont Czerwona Torebka. Chociaż pierwsze otwarcie miało miejsce 21 grudnia 2013 roku, pod szyldem Dyskont działa już pięć sklepów. W asortymencie znajduje się 2,5 tys. indeksów, w tym artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza, kosmetyki, zabawki.
W Dyskontach klient będzie mógł dokonać zakupów w cenach hurtowych. Przy każdym z produktów będą widoczne dwie kwoty: detaliczna i hurtowa, która będzie obowiązywać przy zakupie co najmniej 6 szt.
- Dyskont Czerwona Torebka, od podobnych formatów obecnych na rynku, odróżnia oferta. W naszych sklepach będą dostępne jedynie produkty rozpoznawalnych marek w hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej. Będziemy oferować mniej grup produktowych, ale będą one bardziej pogłębione. Klient będzie miał zatem większy wybór produktów w każdej oferowanej przez nas kategorii - informuje Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.
Dyskonty będą powstawać w całej Polsce, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Sklepy będą lokalizowane w galeriach handlowych oraz w obiektach najmowanych na podstawie wieloletnich umów najmu. Pierwsze sieciowe sklepy powstały w Gdańsku, Działdowie, Bydgoszczy, Bytomiu i Białymstoku.
- Projekt jest kontynuacją dotychczasowych doświadczeń spółki. Chcemy wzmacniać działalność handlową, która naszym zdaniem jest najbardziej perspektywicznym segmentem biznesu. Przejęcie największego sklepu internetowego Merlin.pl oraz sieci sklepów Małpka Express pozwoli nam na zajęcie znaczącej pozycji w segmentach e-commerce i convenience, a rozwój własnego formatu handlowego również w segmencie dyskontów – dodaje Ciszek.
Czerwona Torebka nie przewiduje sprzedaży licencji na poprowadzenie franczyzowego Dyskontu.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej